Hahahahahhahahahahha Hahahahahhaa hahahahahahah Hahahahahhahahaha
Zoveel positieve reacties.
deze vrouw, I can’t.
Hahahahahhahahahahha Hahahahahhaa hahahahahahah Hahahahahhahahaha
Zoveel positieve reacties.
deze vrouw, I can’t.
Hahahaha
Dit item die
Omg ik moet hier echt heel hard om lachen. Dus het forum krijgt nu de schuld omdat zij shady bloedtesten verkoopt?!
Wil ze het niet zien dat ze verkeerd zit? Of doet ze alsof ze gek is? Of wat is haar probleem?!
Zo van ooh kijk het forum mij eens pesten. NEE chick je verkoopt bullshit aan vrouwen die graag zwanger willen worden. Ik kan hier echt boos om worden
En alleen een aantal mensen kan een reactie plaatsen echt serieus
Ik vind echt vet knap dat al die influencers weten dat álle negatieve afkomstig zijn van leden van het forum. Wat een bullshit reactie en ze is inderdaad alweer comments aan het verwijderen. Lekker in de slachtofferrol…
Ah wat zijn we ook een stel gemene meiden die profiteren van kwetsbaarheden van anderen… uh oh wacht…
Lol en tim Hofman was volgens mensen op Twitter ook drammerig Tijdens Op1 dus Annic vond dat hij de tijd niet waard was.
#maakjezelfnietbelangrijkerdanjebenttim
Dit is toch niet te geloven, hoe kun je zo in een slachtofferrol duiken. Echt niet oké.
Wel precies wat we allemaal voorspeld hadden dit.
Toch treurig een vrouw van bijna 40 met het incasseringsvermogen van een dreumes.
Hoeveel spelfouten kan je maken in één post
Wow wat een zielig gedoe… even lekker in de slachtofferrol kruipen. Alsof zij ook maar ooit iets zou doen als ze er zelf niet beter van kan worden
3 reacties; 3x een hartje; van Colin (haar broer) Linda en Robert .
Hoe toevallig
Ik zeg dit echt niet snel, maar nu wel. Wat is Annic een verschrikkelijke vrouw.
Bedreigingen ook echt? Waar heeft zij het over.
Een cursus hoe kruip ik in de slachtofferrol kan ze ook geven… Te erg zeg…
Jammer dat ze met het vingertje wijst ipv de hand in eigen boezem steekt (ja op 1 klein puntje dan, maar daar mist ze de essentie).
Het commentaar dat hier op haar platform is geuit is altijd goed onderbouwd geweest zonder bedreigingen. Erg jammer weer.
Door het dik gedrukte maakt het verhaal echt extra indruk op mij. ()
En die drie reacties inderdaad, ik ben benieuwd hoeveel influencers er nog gaan volgen.
En waarom heeft ze het alleen over het forum? Heeft ze de reacties van influencers op Instagram niet gelezen?!
Ik vind het prima dat ze had kant verteld. Maar vind het jammer dat ze het gedeelte van de advocaat buiten beschouwing laat.
Evenals het BV / stichting gedeelte.
Evenals dat velen hier gezegd hebben dat een site als MW best wel prima is - mits die EMB testen niet verkocht waren. Want tuurlijk kunnen video’s fijn zijn van andere vrouwen! En is er met een platform ansich niks mis?
Jammer dat ze buiten beschouwing laat dat er slechts een handje vol van het forum reageerden, en verder ook verpleegkundigen en huisartsen en ervaringsdeskundigen. Net als dat de comments op YouTube bij BOOS niet allemaal van “ons” komen.
En… gezond leven, natuurlijk; dat is altijd goed. Voor iedereen. Maar in de aflevering viel men over wandelen met volle maan, kunstlicht en rauwkost vermijden. Niet over “niet roken, niet drinken en voldoende lichaamsbeweging”…