Mommybloggerstopic #4

Hierover zegt ze ook dat osteopaten, coaches etc. ook “deels niet evidence based“ zijn/werken. Dacht dat al haar praktijken wel wetenschappelijk onderbouwd waren?

14 likes

Ik wist ook helemaal niet dat de Vereniging tegen de Kwakzalverij een zijtak was van dit forum!

61 likes

Wij zijn de illuminatie, de Nederlandse Bill Gates. Deep state FF

45 likes

Het is een groot complot tegen Annic.

6 likes

Forum kwaksinarum

38 likes

Wow…sprakeloos :exploding_head:. Huilie doen als je niet wegkomt met je oplichterij.

Ik ga het niet eens allemaal lezen joh. Een groot complot vanuit het forum om Annie kapot te maken.

5 likes

Wie is de mol dan???

5 likes

Hahahaha she’s delusional. Dus anderen zijn verantwoordelijk voor haar businessplan… :thinking:

HOI ANNIC (en Royke!) volgens mij is er op basis van info op jouw site gereageerd?

Of bedoel je de aanpassingen nadat de VTDK een artikel over jou en je slinkse compagnon had gemaakt :joy:

5 likes

#omdenken

1 like

Ook echt bedreigingen aan haar adres, hahaha Annic je haalt wat dingen door elkaar: de bedreigingen kwamen van jóuw advocaat en waren gericht tot echte medici. Loser!!!

54 likes

Heh? Dat is toch niet gebeurd? Volgens mij zijn we hier alleen kritisch geweest. En hebben we haar niet bedreigd… zij heeft ons bedreigd door via een advocaat forummers op hun werk nota bene een brief te sturen! En niet zomaar een brief. Echt… wat een slachtoffer. Snap wel dat ze verdrietig is.

6 likes

Gelukkig heeft Linda, Annic nog
Moet ze zelf iig geen moeite doen

8 likes

We weten natuurlijk niet wat er in DM’s gebeurd, of via mails. Maar ik kan me dat idd niet indenken…

1 like

Hahahaha dit is wel zo eerlijk, Annic smeekte Boos tenslotte om voor verhaal contact op te nemen met linda he

5 likes

Ik wilde eronder zetten ‘Een kleine groep gemene meiden EN de Vereniging Tegen Kwakzalverij’ maar alleen haar vriendjes kunnen reageren. Wat een walgelijke lafbek deze vrouw. Ze doet ook alsof ze bedreigd is terwijl ze mensen letterlijk heeft laten bedreigen door Royke omdat ze inkomsten zou mislopen. (Want sorry Royke, erg juridisch inhoudelijk kan ik je briefjes niet noemen. Dat was gewoon dreigen met ‘juridisch klinkende’ nonsens.) Ohja en ook nog Linda onder de bus gooien, maar die vind dat blijkbaar niet erg.

60 likes

Kan iemand die screenshots van haar post over dat het haar idee was waarmee ze naar Linda ging even omhoog halen :roll_eyes:

3 likes

Die vrouw valt met de dag meer door de mand zeg…jeeeeeeeemig. Er is geen SPOORTJE van “Wat ik beter had kunnen doen” te bekennen, nada. Alles is alleen maar positief en geweldig en ze heeft niks verkeerds gedaan. Het “kleine” groepje meiden pest haar gewoon!!!
Janken zeg.

18 likes

Mand.

Couldn’t resist.

Waarom blijft ze maar zeggen hoeveel geld ze in mamaworden heeft gestoken? Das toch je bedrijfsrisico? (had je er maar een stichting van moeten maken).

13 likes

Hm ik zie de story van Tim niet :frowning:

1 like

Kan Annic even een spellingscoach huren?

26 likes