Reacties zijn beperkt maar dit bericht van Janne kan je wel liken ook als je niet mag reageren. Let’s go
156 likes nu al 
ha hij staat bij mij zelfs bovenaan als je de comments openklikt
Iemand die ik ken liket die post van Annic?!!?!
Love Janne, hele goede reactie!
In die website kan technisch gezien nooit zo veel tijd zitten, overleg over zo’n website vindt natuurlijk wel plaats maar is niet zo tijdrovend. Het is aannemelijk dat de hosting door de webdevelopers is geregeld. Daar heeft ze vast geen tijd aan besteed. Ik zie wel veel teksten inclusief foto’s, ervan uitgaande dat ze dat zelf gedaan heeft is dat een flinke klus geweest. Maar eigenlijk weiger ik te geloven dat die klus alleen voor haar is geweest, want dat is ook weer inhoudelijk en daar hield ze zich afzijdig van (haar woorden). Het kan best dat ze een team heeft aangestuurd maar juist als je dat doet is het toch een kwestie van delegeren en de touwtjes uit handen geven? Des te opmerkelijker dat ze zo’n lange periode haar agenda zou hebben vrijgemaakt. Ik geloof ook niet dat een ondernemer zoiets doet uit een goed hart. Dat is misschien een beetje sneu van mij, maar ik vind het gewoon niet geloofwaardig overkomen. Juist het feit dat er een heel team incl. juristen achterzit geeft mij het idee dat er een zakelijk verdienmodel achter zit.
Edit: @Luzarl Ik reageer nu op jou vanwege de voorbeelden die je gaf. Thanks
Wat ik me nou afvraag… waar is de
van Mrskeizer!!!
Is ze op vakantie ofzo???
227❤️
Wel oppassen met naam die ze nu kan linken eventueel.
Ik vind het sowieso wel apart dat ze haar naam hieraan verbonden heeft (en tijd/geld heeft geïnvesteerd) zonder inhoudelijke kennis. Niet dat je eerst een opleiding geneeskunde moet doen, maar die testen klinken een beetje als te mooi om waar te zijn (wat ze dus ook zijn) dus van een ondernemer verwacht ik dan toch minimaal wat meer kritisch denken, zelf googlen en eventueel een professional inschakelen om die te vragen hoe het zit.
Toch wel respect dat je de laatste procenten van je batterij hier aan besteedt. 
Het gaat rap, 300 likes nu. Elke keer als je kijkt zijn er weer een paar likes bij dus dat zijn tientallen likes per minuut. Maar goed, tijd om wat nuttigs te doen. Tot later!
Danique (vriendin Monica) liket het bericht van Annic ook 
Sanny ook zag ik
Hahaha, zo droog erachteraan die laatste zin
Volgens mij is hij verwijderd
Ik zie hem nog, bijna 400 likes
Ik zie 407 likes. En ik volg aardig wat mensen van t forum maar moet echt scrollen tussen die likes om bekende van hier te vinden.
Ik zie de reactie nog
Wat ik mij afvraag he: ze schermen steeds met dat Erasmus MC onderzoek over dat het verbeteren van je gezondheid de kansen op een gezonde zwangerschap zou vergroten. Maar dat is toch gewoon geen argument voor die EMB bloestest? Het is nl helemaal niet wetenschappelijk bewezen dat die EMB bloestest en de resultaten die er uit volgen betrouwbaar zijn laat staan bijdragen aan het verbeteren van je gezondheid/vruchtbaarheid.