In die website kan technisch gezien nooit zo veel tijd zitten, overleg over zo’n website vindt natuurlijk wel plaats maar is niet zo tijdrovend. Het is aannemelijk dat de hosting door de webdevelopers is geregeld. Daar heeft ze vast geen tijd aan besteed. Ik zie wel veel teksten inclusief foto’s, ervan uitgaande dat ze dat zelf gedaan heeft is dat een flinke klus geweest. Maar eigenlijk weiger ik te geloven dat die klus alleen voor haar is geweest, want dat is ook weer inhoudelijk en daar hield ze zich afzijdig van (haar woorden). Het kan best dat ze een team heeft aangestuurd maar juist als je dat doet is het toch een kwestie van delegeren en de touwtjes uit handen geven? Des te opmerkelijker dat ze zo’n lange periode haar agenda zou hebben vrijgemaakt. Ik geloof ook niet dat een ondernemer zoiets doet uit een goed hart. Dat is misschien een beetje sneu van mij, maar ik vind het gewoon niet geloofwaardig overkomen. Juist het feit dat er een heel team incl. juristen achterzit geeft mij het idee dat er een zakelijk verdienmodel achter zit.
Edit: @Luzarl Ik reageer nu op jou vanwege de voorbeelden die je gaf. Thanks