Hmm hijs weg idd…
Misschien fixt ie even wat typo’s
Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilen?
Straks ga ik wel een poging doen om de gehele tekst te lezen van haar. Maar echt wat een mens…
Nee godverderrie, de story was goed… waarom is ie weg
Tim heeft wel gelijk, al die mensen bij wie hij langs gaat: het ligt ALTIJD aan de ander.
Ik zag de story net nog?
Overigens heeft ze natuurlijk gelijk dat er een hele industrie is in het oplichten van vrouwen die moeite hebben met zwanger worden en super graag een kindje willen en de wanhoop nabij zijn, maar omdat de anderen het doen mag zij het ook ongestraft doen? Dat is het nadeel van bekend zijn, meid. Maar goed, ik zal weer naar de bodem van de krabbenmand gaan. Ben gewoon zo pissig dat er altijd (ik denk een hoop) mensen zullen zijn die haar kant van het verhaal geloven.
Heb ik, geen idee hoe hier te uploaden. Is een post van 23-4
Echt ongelofelijk. Mochten andere influencers hier mee lezen.
Annic heeft via Royce de Vries aan het adres van verschillende medici (ja dat zijn de echt geschoolde mensen die jaren hebben gestudeerd) dreig brieven gestuurd op hun werkmail of werkadres.
Waarom?
Omdat zij de EBM bloedtesten in twijfel hebben getrokken. Dat hebben zij niet zomaar gedaan, maar omdat deze EBM bloedtesten internationaal als NIET wetenschappelijk en NIET gevalideerd worden gezien. Annic mag dan wel beweren dat zij achter deze bloedtesten blijft staan “omdat 450 therapeuten in NL dit aanbieden”, maar dat maakt deze test niet opeens betrouwbaar. Deze testen zijn een en al leugens. Een en al shit. Niets voor niets heeft de vereniging van kwakzalverij hier meerdere items over geplaatst. Niet alleen mbt tot mammaworden.nl maar OOK eerder zijn deze bloedtesten aan bod geweest.
Uiteraard mag Annic haarzelf verdedigen, maar hoe zit het met dan de medici (waar jullie influencers ook naar toe gaan met een hulpvraag) die al die dreigbrieven hebben ontvangen? Hoe moeten zij zich verdedigen? Denken jullie dat zij tijd genoeg hebben om met R de Vries in conclaaf te gaan? Nee dat hebben zij niet en verwijderen ze netjes hun vraagtekens op dit forum. Hoe noem je dit ook alweer? Ohja censuur!!
Annic mag dan alle FF leden over één kam scheren, maar deze medici die die brieven hebben ontvangen hebben absoluut NIET meegedaan aan het afkraken van haar kleding of schoenen. Nee zij hebben zich alleen ontfermd over de bullshit wat zij aan het verkopen was.
Verder vind ik het maar belachelijk dat Annic haar werk refereert naar het Erasmus MC. Ik zal ze eens een berichtje sturen hierover. Denk dat zo’n groot academisch ziekenhuis absoluut niet gelinked zou willen worden aan deze kwakzalverijen van Annic, Linda en mammaworden.nl
Ja is opnieuw geplaatst (:
Hij was ff ofline omdat hij blijkbaar geblokkeerd is (ik denk dan annic , tim had geblokt en dat daarom het bericht niet zichtbaar was)
Haha dat zou wel sneu zijn
Volgens mij heeft ze hem idd geblokt. Hij volgt nog wel mama worden, en linda, maar Annic niet meer.
Zou het wel jammer vinden als boos hier verder niks meer mee doet, vooral omdat ze er mee weg lijkt te komen.
Aan de andere kant, genoeg onrecht dat ook rechtgezet moet worden.
Oh, en ik heb wel Manfield ‘benaderd’, maar om te vragen wat ze van die associatie vinden. Niet met een hooivork, of welk beeld er ook heerst. Die associatie boeit ze niks, dus ga ik als consument nooit wat bij ze kopen. Beetje gek om dat als slecht neer te zetten. Ik koop ook geen verzorgingsproducten waar palmolie inzit ivm associatie met regenwoudkap.
Weet iemand over welk artikel van het Erasmus het gaat? Niet dat ik over de kwaliteit twijfel, maar ik twijfel wel aan haar interpretatie van het artikel. Ik kan ook wel even contact opnemen met het Erasmus om te kijken hoe zij hierover denken.
Denk dat ze vooral refereert aan Generation R.
Wat mij betreft zetten we deze post in de OP, voor die eventuele andere influencers/meelezers. Dit is het deel dat Annic weg laat.
In mijn ogen heeft Annic zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt met deze verklaring
Die post van Annie hangt echt van de drogredenen aan elkaar.
En de laatste alinea ook, waarin ze zichzelf opwerpt als een soort martelaar (“het gaat ten koste van mij en mijn naam, maar het goede doel is tenmiste bereikt”)…
Meine Güte wat een treurnis
Lesje voor de volgende keer,
Bezint eer ge begint.