Mommybloggerstopic #6

Ja lijkt me ook heel vervelend, maar ik vind ze zo zeikerig over die crèche altijd. Vorige keer ook over dat die kinderen niet ziek naar de crèche mochten en zij daardoor niet konden werken. Ja vervelend, maar die leidsters doen dat niet echt express zeg maar.

@tuula haha nee ja snap ik hoor. Maar ik vind ze sowieso best negatief er over altijd.

4 likes

Haha inderdaad. Wij waren thuis nooit ziek… tot we een kind kregen die naar de crèche gaat.
Echt LOVE de crèche, fantastisch dat het bestaat. Maar al die ziektekiemen hadden gerust achterwege mogen blijven :crazy_face:. ‘Klagen’ daarover doet totaal geen afbreuk aan hoe geweldig de crèche is :grinning_face_with_smiling_eyes:.

8 likes

Dat is idd ook gewoon kut.

Ik ben jaren niet verkouden of ziek geweest en mn kind is welgeteld 2 dagen na het kdv geweest en we zijn allemaal ziek.

Vind dat ze daar best over mag klagen.
Ik heb daar ook de hele tijd over lopen klagen, is gewoon ronduit kut en vooral icm de zorg met een kind, laat staan een tweeling.

5 likes

Ik vind sowieso het elitaire gezeur van Elise een beetje vervelend. Want ‘ze had zoveel stress van de schilders in huis’. Meit, ik heb vorig jaar zomer in 40 graden tijdens onze verhuizing mijn hele nieuwe huis zelf staan schilderen. Wat vervelend dat jij niks hoeft te doen.

47 likes

Haha hier heb je even een quote uit het Trouw stuk dat gedeeld werd hier: ‘Na ruim een jaar coronacrisis wordt de kloof tussen het geïdealiseerde universum van de momfluencer en het echte gezinsleven steeds groter.’

9 likes

Ik vind vooral het gezeur op Elise vervelend. Gefeliciteerd, jouw cavia is doder.

27 likes

Thanks! :heart:

8 likes

Dit vind ik ook wat verwend, als ik zie hoe die verhuizing gegaan is, zag er best wel chill uit.
Alles werd gedaan en geregeld. qua verhuizing, de tuin, schilders etc.
Elise is gewoon op de dag van de verhuizing haar ring op gaan halen/ winkelen, volgens mij nog een afspraak bij de nagelstudio, uitgebreid gelunched en avondeten gemaakt etc.
Ze was met vrienden aan het chillen toen de schilders boven bezig waren.
Dit is natuurlijk relatief, wellicht dat dit voor haar toch een zware dag is. Maar ik denk dat ze zich op zulke momenten niet zo beseft dat dit allemaal best een luxe is.

30 likes

Ik verbaasde me er vooral over dat ze tijdens het wachten op de uitslag van de test een juice ging halen bij Joe & the juice. :roll_eyes:

10 likes

Daar heeft ze kennelijk op gereageerd. Dat ze de tijd (in algemene zin) ging doden, maar dat ze de uitslag al binnen had.
Was in de comments op YT

1 like

Ik heb het echt te doen met die influencers. Stress door het dikbetaalde “werk”, stress door sponpostjes schrijven (en je hersens moeten kraken welk bruggetje je nu weer kan maken) en perfecte sponfoto’s maken. Door die stress broodnodig toe zijn aan vakantie en dus gewoon op vakantie gaan in coronatijd. En vergeet natuurlijk niet die stressvolle verhuizing naar de villa in het Gooi of het Amsterdamse herenhuis waarbij je alle aannemers, schilders en verhuizers (die zich voor je in het zweet werken) aan moet sturen. En al je inspanningen natuurlijk om zoveel mogelijk van je interieur gespond te krijgen. Het influencerleven is behoorlijk pittig. Gelukkig mag ik 40 uur per week werken voor een modaal salaris, mag ik alles zelf betalen en hoef ik niet op vliegvakantie in coronatijd (heb er niet eens budget voor). Lucky me!

9 likes

Zo ga je lekker?

4 likes

Denk wel dat Elise & family binnenkort ook op een broodnodige vakantie naar Ibiza gaan :wink:

3 likes

Zie hier DE reden dat ik zero jaloezie voel naar welke influencer dan ook, hoe groot en mooi de huizen ook zijn.

18 likes

Toepasselijke tiktok voor dit topic

5 likes

Ik dacht hetzelfde toen ik zag dat ze pasfoto’s liet maken voor de tweeling.

7 likes

Ik vraag me af of ze door veel mensen worden herkend. Het zijn geen BNers. Het is dat ik voor werk veel op Instagram zit en bepaalde vrouwen volg, maar mijn vriendinnen zegt het allemaal niks.

1 like

Filmpje is nu weer verwijderd helaas. Heb wel genoten

3 likes

Ik mis context.

7 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Mommybloggerstopic #6 (Deel 3).