Wow Martine haar nieuwe kapsel doet mij echt denken aan haar haar toen ik livelifegorgeous ging volgen jaren geleden. Wel weer jammer dat willemijn in haar vlog zo lacherig doet over het feit dat bij een tv-programma aangegeven wordt dat iedereen die er aan meewerkt negatief getest is.
Het zijn gewoon 2 domme trutten met dat stomme gelach over corona nog steeds. Maar ja wat kun je verwachten he, Willemijn had ook haar verjaardag heel leuk met vriendinnen gevierd zei ze. Vraag me af of ze weleens een krant leest of het nieuws kijkt. India. Ik noem maar een ramp gebied. En zij maar stom lachen.
Ja 2 vriendinnen had ze uitgenodigd, dat is geen probleem toch?! En het mag. Klinkt nu net zoals jij het brengt alsof ze een dikke party heeft gegeven met 8 meiden of zo.
Nee maar hoogsensitief betekent voor zulke speciale mensen dat je je eigenlijk alleen druk maakt om jezelf en je eigen geluk. Al die prikkels van anderen, go away!
Die belemmeren je alleen maar in je eigen geluk, go away prikkels! En mensen die doodgaan, mij niet bellen.
Zo bracht ze het zelf, zonder uitleg. Dus dan komt het zo op mij over ja.
Zij lijkt echt op die actrice uit Scandal valt me nu op! Quinn
Goede post van Emmy over die kwakzalver mommy sites! Vind haar sowieso tof!
Ze zegt letterlijk in de vlog: 2 vriendinnen en noemt zelfs de namen van de 2 vriendinnen? Lijkt mij uitleg genoeg dat het dus geen groot feest is met 10 vriendinnen.
Op het moment dat ze dat zei waren toch ziekenhuizen overvol in Italie en overleden zoveel mensen.
Hoe kun je dit dan denken?
En ze steekt ook niet onder stoelen of banken dat ze ook Annic bedoelt, top dit!
Wat is haar insta handle?
Volgens mij heb ik het nog niet voorbij zien komen… Shifra is bevallen. Volgens mij heeft ze een pittige zwangerschap gehad. Hopelijk kan ze nu gaan genieten.
Ooh wat een mooie naam hebben ze gekozen (ik ken een jongetje dat zo heet en hij is zo’n schatje dus ben bevooroordeeld maar oprecht mooie naam)
Vind het wel grappig dat ze zocht naar een korte naam, die niet vaak voorkomt. Luca is zeker kort, maar je hoort ‘m juist heel vaak voor mijn gevoel. Had iets aparters verwacht. Wel een mooie naam!
Iemand had het gepost in het youtube topic. Fijn voor haar dat die vervelende zwangerschap nu voorbij is!
Ik heb haar story gezien, niet haar vlog. In de story zei ze dat niet.
Ik eigenlijk niet, zara is ook niet echt een unieke naam.
Martine die stapje voor stapje iets goeds wil doen voor de aarde en daarom havermelk in haar koffie gooit kan ik ook echt niet serieus nemen met haar crematorium tuin.
Ik zag ook dat dat kind een trap trekker had gekregen. Zie hem al lekker ploeteren door dat grind
Ho ho, de mOonBaLanCe is ook al vegan. 2 grote stappen om de aarde te redden.
Wel in de yoghurt, want het moet niet te gek worden.