Wees gerust, het zal hier wel genoemd worden, dus dit topic volgen is genoeg! Zo doe ik het ook
Ja het is wel opvallend dat ze Den Bosch zo specifiek benoemen
Ik hoop dat ze mee doen aan temptation Island
Of iets op een waddeneiland? Vlieland is nu toch ook helemaal hip.
Misschien is ze wel de nieuwe toevoeging aan het stylisten team van VT Wonen?
Nah ik ga toch voor de optie van @Nani dat ze een familyproof hotel openen en als stel daar samen in gaan werken oid.
Ik denk ook een hotel! Gekocht of overgenomen oid.
Ja en het gaat over ‘dat stel’ uit Den Bosch. Dus moet wel beslaan op hun beiden.
Nou ze hebben wel geluk met alle speculaties en commotie. Haha laten we hopen dat er morgen écht leuk en verrassend nieuws komt itt van die suffe samenwerkingen (spon) of launches van hun al bestaande bedrijven
ja ik denk eigenlijk ook iets van een B&B, waarbij je dan kan overnachten in een door huismuts gestyleerde kamer. kan ik iets winnen nu?
Nou jongens zijn we er klaar voor?!?
jeetje wel gaaf zeg, en gedurfd! weet zeker dat ze er iets tofs van gaan maken.
Wow!
Haha moet wel lachen om dat filmpje. De dramatische montage
Wow, 4 weken geleden hadden ze een idee voor het kopen van een vakantiehuisje en nu hebben ze dit
Wat supergaaf zeg!
‘natuurlijk gaan we een serie maken voor online/tv’ please no
Wel benieuwd in hoeverre volgers echt de stap zullen nemen om te boeken in de hoop hun idolen te spotten
Krijg je straks zo’n systeem als die camping in Bakkum waar ze zitten, dat je moet solliciteren om een plekje te krijgen lol
Er waren er zat die na hun ook een caravan wilden op Bakkum
Ik denk niet perse om hun idolen te ontmoeten, maar ik kan me zeker voorstellen dat er best veel vraag is naar een soort van “hip” vakantiepark. Zeker als je ook ziet hoe populair die camping in Bakkum is.
Haha vet random dat hij erbij zit. Nou ja, voor hun waarschijnlijk niet want ze zullen elkaar wel kennen maar ik dacht echt huh
Die arme vader van Rachel, kan ‘ie weer aan de slag