Ik denk een huisdier: hondje.
Denk dat ze dat zelf omschrijft als âwerkenâ
Ik ken meerdere mensen die er nu sinds oktober en november zitten. Gouden business; Paar honderd euro overmaken en je bent ergens in âdienstâ, negatieve coronatest overleggen en de weg naar Bali is vrij.
Ja, denk ik nu ook!
Ik tel 3 wiegjes, een box en een bewegend ligstoeltje in deze video. Je zou bijna denken dat ze drie babyâs hebben gekregen ipv één ze hebben ook echt veel dure / high-tech spulletjes, zou dat ook allemaal gesponsord zijn of hebben ze gewoon geld teveel? Ze benoemt alleen specifiek een samenwerking met maxicosi geloof ik.
Wel een mooie babykamer, erg beige allemaal haha maar dit is een van de weinigen waar ik het wel mooi vind.
Wauw meen je dat, waarom willen mensen altijd de mazen in de wet opzoeken
Denk trouwens niet dat ze gaan emigreren gezien Pip toch net naar school gaat hier in NL
Geen woord aan gelogen helaasâŠ
Oh man ik zat me hier ook echt over te verbazen. Ik denk echt de combinatie nesteldrang/zwangerschapshormonen en geld als water, misschien had ik met hun budget wel hetzelfde gedaan tijdens mân zwangerschap.
Vraag me af van hoeveel ze achteraf zullen denken âwas toch niet zo nodigâ, ik had het al zoveel met mijn basic uitzet haha.
Ach ja Mascha heeft 6 kinderwagens. Dan valt dit nog mee.
Zou het morgen echt komen? Of morgen weer een âspannend⊠teaser⊠we zeggen niks!!! Ga maar verder raden whoeeeeâ video
Hoop morgenvroeg, zit hier zelfs insta voor te verversen.
Het is sowieso iets commercieels van de Huismuts denk ik. Anders melken ze het niet zo uit om aandacht te genereren.
Ja, sowieso iets waarmee ze geld kan verdienen.
Misschien is ze wel gevraagd voor een tv programma. Dat is natuurlijk super spannend, maar ook super gaaf.
Hahaha de hype is real!!
Ik irriteer me echt aan mezelf dat ik net haar insta opzocht om te kijken of al iets bekend is. Echt de ramptoerist in mij die in al dat opgejut van ze trapt
Pff ik krijg tiktok vibes met wacht op deel 2⊠En dan zoân anti climax bij deel 2âŠ
Ik ben ook heel nieuwsgierig. Ik denk doordat ze zeggen: dat stel uit Den Bosch, dat het iets is wat ze samen gaan doen en niet in Den Bosch. Maar wat?!?