Klopt inderdaad! Soms maken ze gebruik van het bestaande assortiment van de betreffende leverancier, de leverancier heeft bijvoorbeeld al een goede kwaliteit theedoeken die voldoet, maar Hema wilt een ander printje.
Klopt! Ik ben zelf designer voor grote bedrijven geweest dus vind deze discussie altijd wel leuk. Ook omdat er dus blijkbaar veel minder bewustzijn is dat grote ketens aan zoveel testen en certificaten moeten voldoen die Ali niet of nauwelijks heeft (of soms zelfs zijn vervalst)
Oh wat leuk zeg!! Is ook heel interessant, heel veel mensen weten ook niet dat het zo werkt. Ik zit zelf aan de supermarkt kant en daar werkt het precies hetzelfde qua receptuur en verpakkingen.
Oh wat tof! Ja qua product of winkel maakt het niet uit het proces is het zelfde van idee/design tot in de winkel.
Ja dat bewustzijn heb ik dus wel, daarom wil ik niks van de AliExpress hebben. Vooral geen kinderspeelgoed
Oo dat had ik echt niet verwacht!
Tjonge jonge jonge is toch te erg voor woorden.
Oohh dat wist ik niet!
Speelgoed van hema vind ik mega kut, gaat echt binnen een week kapot. Of heb ik gewoon pech?
Je hebt pech.
Aangeboren, en door haar aangeboren afwijking is de navelstreng oa gescheurd
Mee eens
Owja die volg ik ook. Al die grote moeder blogs volg ik niet meer alleen kleintjes
Ze zegt zelf dat de navelstreng ‘pech’ was en los staat van deze hele situatie, maar dat daardoor de medische molen wel versneld op gang kwam, waar dus blijkbaar meer aan de hand bleek te zijn.
Zoiets is ook echt mijn grootste nachtmerrie. Ik weet ook nog niet of ik uberhaupt wel kinderen wil om zo’n soort reden. Mijn jeugd was niet makkelijk en ik zou echt voor geen goud willen dat ik kinderen krijg die ook geen makkelijk leven kunnen leiden. En voor mezelf zou ik het ook niet willen. Al zo veel ellende meegemaakt, dat wil ik niet nog voor de rest van mijn leven als ik een kind krijg waar wat mee blijkt te zijn.
Zo ontzettend heftig voor Elise! Hopelijk gaat het toch meevallen? Al is het raar om te zeggen.
Excuses dan heb ik dat van de navelstreng verkeerd begrepen. Ik weet wel dat het iets aangeboren is maar ze nog voor een raadsel staan
Aan de ene kant vind ik het superfijn hoe goed Teske (wist niet of ze hier moest) aangeeft dat iets een advertentie of gekregen is, maar mijn hemel. Volgens mij heeft ze niks zelf hoeven kopen voor de baby.
Ik had bij Mascha precies hetzelfde. Ik zou heeeelemaal overwhelmed raken van de hoeveelheid spullen die je binnenkrijgt.
Ik vind die Nakd samenwerkingen ook zo vreselijk onoprecht. De influencers waar ze mee samenwerken dragen het nooit, gebruiken het alleen voor hauls en gooien het daarna weer op Vinted. Ik ken echt niemand die Nakd kleding draagt/koopt.