Nondeknetter
Ik vind volks wel meer oma Annie die geboren en getogen is in de jordaan of noord is die nog lekker jordanese woorden gebruikt, dan Elise in de grachtengordel met een bakfiets.
Elise is de kleindochter van Remco Campert. Ook bepaald niet volks
ook dat! Volks is niet dat je aso of zo maar ik zie deze man er niet een gezellige tering er uit gooien of een heeey wijffie of buuf. Dat vind ik wel bij volks horen het gezellige en manier van praten en zo
Voor mij zit er ook geen negatieve toon aan āvolksā hoor?
Lagere maatschappelijke klasse betekent simpelweg uit een āeenvoudig, ongeschooldā gezin, zonder veel geld.
Dat is volks.
De oude Hazes was als jonge jongen marktkoopman ( vandaar zijn standbeeld op de Albert Cuyp) hij moest werken, want de familie had geen geld.
Hij was zo ongeveer de definitie van volks.
Ik vind het trouwens wel oprecht een leuk kado. Niet mijn smaak, maar het is weer eens wat anders als een nieuwe kamerplant.
Videoland
Suf, het was uiteraard de Schilderswijk in den haag (Vogelwijk is Amsterdam)
Was jaren geleden een docureeks van RTL.
Kan het zo snel niet terugvinden, maar ik ga even zoeken.
Dit is echt mijn grootste ergernis ooit.
Vind net dit clipje terug van Marian uit de Schilderswijk. Opzoek naar Bingo prijzen.
Heb zo gelachen om die vrouw.
Ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Ja klopt! Hadden ze met de hele buurt de staat versierd en iedereen en zān moeder kwam kijken.
Geweldige televisie en zulke leuke mensen.
Tien van Wil gaat haar kind vaccineren
BMR(bof,mazelen en rodehond)
Nou je ze komt/kwam over als antivax dus ik moest ook even twee keer die story lezen.
Verstandig.
Maar begon ze volgers te verliezen ofzo?
pff seriously?
vind deze opmerking wel heel naar hoor.
Ja zij is heel erg kleur selectief. Ze vertelde eens dat ze uit confetti (zoiets?) ook de kleuren sorteert en weggooit die ze lelijk vindt
Hahahah neeee. Wat een moeite, kan me hier dus zo weinig bij voorstellen. Hoe ziet je leven eruit als je hier tijd voor hebt?!
Hahahah š„²