Alles voor de gram
Hahahah het erge vind ik dat ze er ook nog heel overduidelijk er bij zet ja 2 wilde hun eigen jurk aan houden. Je hoort haar nog net niet denken; kutkinderen nu zijn mijn fotos niet mooi
Je zal de moeder van het kind zijn die wel lekker in haar knalroze jurk wilde blijven ipv het beige gevalletje en je ziet het op instagram.
Awhh, terwijl ik zou denken dat het meisje links jarig is.
Zag recent ook ergens een petitie van een vrouw die vindt dat brillenontwerpers af moeten van roze kinderlijke brillen en dat ze meer beige of goudkleurige brillen moeten maken. Omdat het anders zo lelijk is (volgens de ouders). Ik vind dat zo voorbij het doel gaan; namelijk dat het kind weer beter kan zien met een bril. En kinderen kiezen nou eenmaal vaker voor een oerlelijke glitterbril want dat vinden zij mooi. En dragen het dan ook.
Ik zou dan een trotste moeder zijn, lekker je eigen jurk aanhouden schatje! Go you
Ik zou zeker trots zijn! Maar meer van vreemd dat dit over mijn kind wordt gezegd.
Jurk van het kindje met haar eigen jurk is ook 100x leuker dan het beige exemplaar.
Ik zou sowieso woedend zijn als mijn kind op zo’n openbaar Instagram account geplaatst wordt, in wat voor jurk dan ook.
Kan ze ook lekker haar eigen kleren aanhouden, als ze toch niet op Instagram komt.
Neeee dan heb je écht te veel tijd
Volgens mij zijn dit allemaal kinderen van influencers/instamoms dus ik denk niet dat ze er mee zitten. Gratis reclame geregeld door je kind ze zullen wel trots zijn!
Ja zij heeft haar insta, thuis maar ook op kantoor (en in hun restaurant ook wel) heel zorgvuldig “gecurated” (is dat een woord? cringe). De beige trends en de Japandi stijl volg ik nog wel maar zij trekt het echt door naar de max. Alles is een beige brij
Ah excuses! Ik ging er ook zomaar vanuit dat een moeder dat had gedaan
Ja het was nog wel iets te pastel maar love dit kind dat ze dacht hallo mijn jurk is mooier. Hopelijk trekt dit bad ass kind volgende feestje gewoon neon geel of neon roze aan
Sommige van mijn kleuters komen in zulke idiote kleuren- en kledingcombi’s naar school en dat vind ik dan alleen maar leuk. Wijst op ouders die of het kind lekker vrij laten in de keuze of hun veldslagen zorgvuldig kiezen. En jongentje heeft altijd een soort joggingbroek aan of een legging met daarover heen een voetbalbroekje en een shirt met lange mouwen en daarover heen een voetbalshirt (vaak niet hetzelfde team). Een ander kind heeft standaard een roze of een blauwe frozenjurk aan met glitter en synthetisch kant.
Hahah love it als kinderen dat hebben! De combi’s klinken ook echt fantastisch.
De dochter van een vriendin van mij heeft nu een fase dat ze alleen maar haar regenlaarzen en een prinsessenjurk aan wilt. Die duurt nu al 5 maanden Alleen als papa zijn ajax shirt aan heeft dan moet die nog over de prinsessenjurk
helemaal prima en lekker zo laten gaan.
De jongste van Chantal Janzen wilt volgens mij in zijn spiderpak wonen zag ik een keer op IG.
Ook zo typisch hoe al die kinderen heel onpraktisch aan dezelfde kant van de tafel zijn neergezet puur zodat er esthetisch verantwoorde foto’s kunnen worden gemaakt
Ik heb geen kinderen maar mijn toekomstig M0eDeR H@rT
huilt bij de gedachte dat ik mijn kind naar een feestje breng en dat iemand mijn kind dan een andere outfit aantrekt.
Om de reden dat 1) wat is er mis met wat hij/zij al aanheeft en 2) kleed mijn kind even niet uit, wil je?!?!
ps Ik weet dat moeders met moederharten meestal niet zo schrijven, maar ik vind het wel passend
Dat ze prinsessenjurkjes voor die kinderen koopt is opzich leuk. Tsjah dat het beige… ik denk dat die meisjes een ‘lelijke’ typische prinsessejurk leuker vinden maar ze doet die kids geen erge dingen aan door iets in beige te kopen Dat de Huismuts Elsa jurken voor al die meisjes had vond ik wel een heel tof idee, daar maak je veel 5 jarige meisjes heel gelukkig mee.
Wat moet dat ook vermoeiend zijn dat je niets kunt doen, zonder rekening te houden hoe het matcht met je instafeed.
Hebben jullie de &C ook gezien, waarbij Chantal Janzen een spidermanpak aan heeft en samen met haar zoon op de cover staat (weet niet of dat gedeeld mag worden hier ivm copyright). Hij draagt dus altijd van die verkleedkleren en wou alleen op de foto als hij zo ging.
Kan ik echt van genieten als ze zo eigenwijs zijn en dat ook gewoon mogen. (Hoop dat ik zelf ook altijd zo relaxed kan zijn, maar weet niet of ik dat altijd zou zijn ).
A story about my fav color… Yellow is not just one color, but a range from pale to mustard. It is the color of cheese and the sun, as well as one of Coldplay’s most offensive songs. I do not know the etymology of the word yellow because who the fuck cares
Mijn god dat huis van Elise… niet normaal zoals ze zelf zou zeggen. Echt heel mooi!