Ja ik zie ook totaal geen link
Reportwaardig. Echt schaamteloos
Wauw⊠dat je dit zo kunt goedpraten voor jezelf zegâŠ
Ik heb dit boek toen ook gekocht omdat Mascha en Cynthia het er over hadden hahaha, staat nog wel ergens achterin een kast denk ik. Cringefest galore.
Jup, report!
Jaaa hier ook precies zo.
Ik zat toen een week in een positieve flow en allemaal quotes opgezocht en weet ik veel. En uiteindelijk sloeg dit mega hard om in het negatieve want door door is alles je âeigen schuldâ als je zogenaamd niet lekker in je vel zit. Alsof dat niet meer mocht etc. Vond haar ook heel naar, zeker als je zo jong en beĂŻnvloedbaar bent dat je zulke dingen moeilijk kan relativeren.
Jezelf verantwoordelijk maken/voelen voor alles en veel verwachten van jezelf is precies een van de redenen waarom ik in een burn-out terecht ben gekomen. En wat ik van meer mensen met een burn-out hoor. Ik vind het echt een gevaarlijk gedachtengoed dat het LOA, je legt zĂł veel onnodige druk op jezelf door te denken dat je alles maar in de hand hebt als je X doet.
Ja, ik ging er als puber echt zo slecht op. Ik kon dat totaal niet relativeren?! Vooral mân âalles gaat zo soepelâ vriendinnen ging ik echt mega scheef aankijken (alsof zij het konden helpen dat hun ouders wel samen bleven en gezond waren - nee. Maar door dat boek dacht ik dus; ja dat hebben zij zelf zo âgedachtâ). Echt vreselijk.
Echt ⊠bah.
Dit kan echt niet. Hoezo zou je je kind zo op het internet zetten?!
Ze haalt ook lekker die reacties weg. Zegt al genoegđ medelijden met haar kidsđ
Ik heb toen ook het boek gelezen (gelukkig van de bib en niet zelf gekocht). Eerst vond ik het nog intrigerend, maar daar ben ik snel van genezen. Ik vond het boek toen al de grootste onzin.
Jezus, dit kan toch gewoon niet! Dit moet dat bedrijf van deze samenwerking toch ook niet willen!! Arm kind. En belachelijk, want ik zie de samenhang met hypotheken niet. Slaat echt helemaal nergens op.
ik zit hier echt volkomen verbijsterd een beetje voor me uit te brabbelen, was ik maar met stomheid geslagen
Zie op insta dat 1 iemand vraagt wat haar dochter er later van vindt waarop ze zegt: niet veel niets mis mee
Er stonden toen ik de eerste keer keek een stuk of 5 comments onder met reacties dat dit niet oke is (niet allemaal even netjes verwoord) maar die zijn blijkbaar alweer verwijderd.
Snap niet dat je je niet kan bedenken dat dit gewoon echt niet kan? Wat een gekke vrouw
Leuk dat zij voor anderen kan denkenâŠ
Is dat een gave die je er met een MoEdErHaRt gratis bij krijgt? Walgelijk dit
Ik rapporteer tegenwoordig alles waarvan ik denk dat het nodig is. Veel wordt ook daadwerkelijk verwijderd. Heb deze foto ook gerapporteerd.
Als je het rapporteert kan je het zelf automatisch niet meer zien en lijkt het verwijdert maar is vaak niet zo (ik check het vaak met mân andere Instagram account haha). Die foto die inge bobba toen deelde waar haar baby met blote billen opstaat is ook massaal gerapporteerd hier maar staat er nog steeds op
Edit: een halve vrouwentepel wordt wel altijd meteen verwijdert door Instagram haha