Mommybloggerstopic #6

Deze post van Lois is wel een fu naar sanny en huismuts, iemand deelde die story gister hier. Stukje over ‘beperkende overtuigingen’ is the same :stuck_out_tongue:

132 likes

Teamuitje?:face_with_monocle: Echt essentieel ook…

4 likes

Haha de nonnnen in Vught zijn geen echte nonnen of klooster meer tegenwoordig, al wordt het nog wel zo genoemd. Het is gewoon een duur taleninstituut waar je voor intensieve cursussen terecht kunt!

3 likes

De nonnen in Vught is geen klooster maar een sjieke talencursus.

1 like

Ja en toen zei ze achteraf “Nee maar ik bedoelde dat ik dat online doe!!1!”

Reply op de story, niet op jou.

Jaa want wel of geen tripje naar Ibiza is echt essentieel voor je mentale gezondheid?

(Sorry ik ben zuur, lange dag gehad)

2 likes

Wow dat wist ik ook niet. Maar reken maar dat ze graag van zulk soort termen gebruik maken in de hoop dat veel mensen dan denken dat je daadwerkelijk in een klooster zit te ploeteren met dikke engelse literatuur.

2 likes

:face_vomiting::face_vomiting:
Ja dat wil iedereen doos.

5 likes

Het is tijd om weer te leven? Hoe krijgen ze zoiets zelfs uit hun vingers… Vast ook een state of mind die aan de beademing als je vecht voor je leven nog veel waard is :+1:

9 likes

Dit is zo egoistisch en priviliged? Ik hoop dat iedereen doet waar hij/zij zich het beste bij voelt?! Zo werkt dat juist niet in een pandemie; we moeten het samen doen :roll_eyes: Juist voor de fysieke gezondheid van de ander.

13 likes

En om niet te opvallend de huismuts te dissen maar ‘witte vrouwen’ toegevoegd :joy:.

4 likes

Dat geLOA is nu best wel een ding, maar ik herinner me van (ik denk) 10jr terug ofzo, dat veel grote bloggers (Mascha weet ik zeker, volgens mij Cynthia ook) er ook al mee bezig waren. Er was destijds een boek ‘the Secret’, en daar waren zij helemaal lyrisch van. En dat is eigenlijk ook gebasseerd op ‘het geheim van met denken je leven veranderen’…

Ik weet nog dat ik dat als tiener heb gekeken (is ook een film) en gelezen (is ook een jongeren versie van) en dat ik daar echt een hele periode heeeel somber van ben geweest.
Was het dan mijn schuld dat m’n vader die hersentumor had gekregen? En ik moest me daar dus juist niet verdrietig onder voelen maar positief blijven en vrolijk, dan had hij een grotere kans op beter worden. (Nou goed ik was alles behalve positief en het is goed gekomen :sweat_smile: )

Meer mensen die zich ‘the secret’ nog herinneren?

edit:

7 likes

Jaa dit weet ik nog! Er is nu ook een of andere vage film van toch

Ja, toen was er ook al een film! Maar las net op internet dat er nu nog een is idd

1 like

Haha 5 seconden in het filmpje benoemt ze dat ze al jaaaren fan is. Haar stopwoordjes / oneliners zijn in ieder geval al jaaaaren hetzelfde.

10 likes

Next level geld verdienen als influencer

10 likes

Ja heb deze met m’n biosabbo gezien maar jeuzus wat slecht, blij dat ik er niet voor betaald had.

3 likes

Wauw… leuk voor dat kind.
Zag gisteren ook een moeder een bericht delen van haar zoon, doe vervolgens tegen haar zei dat hij het niet leuk vond. Moest het kind nog een keer op de foto van mama om te laten zien dat 'ie toch blij was. Zo verdrietig…

5 likes

He? Los van het feit dat dit natuurlijk echt niet kan, wat is hier de link tussen de foto en het verhaal? :exploding_head:moet dit de spaarpot voorstellen ofzo?

8 likes

Nou idd zeg en zo zielig voor dat kindje! Gaat ze zelf maar op haar wc zitten en laat een foto van zichzelf maken called shitty situation

13 likes