Weet jij toevallig of dat op instagram of youtube was? Ik zat een beetje te zoeken maar kan op beide niks vinden.
Oh ja ik vergeet wel eens dat er zulke mensen bestaan.
Ik ben in shock! Zoveel absurde reacties!
Lisa Room heeft zich een tijdje geleden toch uitgesproken dat ze twijfelt over het wel of niet vaccineren van haar dochtertje
Ik snap wel dat die mommybloggers geen zin hebben om zich er over uit te spreken. Ik zou echt doodmoe worden van alle discussies die je continue hebt over vaccineren/borstvoeding/bevallen met himalayazoutlampjes en ga zo maar door.
Ook wel heftig hoor. Als ik na ga hoeveel vragen ik had toen ik voor het eerst moeder werd lijkt het me echt hhel als je dan ook nog de mening van 60K volgers er overheen krijgt.
Ik snap dat dus niet. Ik snap dat het onprettig is als je baby koortsig of hangerig wordt van vaccinaties. Maar het is nog veel enger als je baby kinkhoest krijgt en bijna dood gaat omdat je ze pas op latere leeftijd wou vaccineren. Ik weet wel waar ik voor zou kiezen hoor. Het vaccinatieprogramma schrijft niet voor niks bepaalde leeftijden voor om vaccinaties te krijgen, het risico dat je kind (dood-)ziek wordt omdat ze pas later gevaccineerd worden is veel groter dan het risico dat je loopt als je baby hangerig wordt van een prikje.
Mijn zusje is al baby bijna overleden omdat ze kinkhoest kreeg voordat ze gevaccineerd was (gewoon het normale programma gevolgd maar ze had de pech het op hele jonge leeftijd op te lopen). Een baby naar adem zien happen omdat ze bijna stikt, dat gun je niemand⊠doe mij maar die prikjes, hoe sneller hoe beter.
Zeker zelf geen moeder?? Als moeder moet je gewoon je gevoel volgen en sta je altijd boven de wetenschap
Uwlch en al die vuile sites zoals âbewust prikkenâ of âeerlijk over vaccinatiesâ met van die misleidende titels. Word er echt zo boos van
Eens dat je je moederinstinct moet volgen, maar wat ik wel kwalijk vindt is dat sommige anti-vaccinatie mammaâs een groot platform hebben en zo misleidende informatie doorgeven. Als je ze doorvraagt waar hun mening daadwerkelijk op gebaseerd is, is dat toch helaas op een oude studie in the Lancet waarin autisme foutief gelinkt wordt aan een vaccin. Dat artikel is allang teruggetrokken, maar de mythe is de wereld in geholpen. Kritisch zijn is altijd goed, maar ga dan in discussie met de consultatie bureau, huisarts of een kinderarts. Iemand die je goed kan uitleggen wat de daadwerkelijk bijwerkingen zijn.
Ja voor âthe greater set of thingsâ is iets beter dan niets idd! Maar voor hun persoonlijke situatie snap ik het echt niet want volgens mij zitten er alleen maar nadelen aan later vaccineren? Behalve dat het misschien ietsje ongemakkelijker aanvoelt.
Ik weet niet of je de post hebt gezien, maar de manier waarop ze het schrijft is niet alleen maar âik twijfel of ik het wel of niet moet doen en ik vraag om hoe anderen erover denkenâ. Ze schrijft onder andere dat ze het allemaal niet vertrouwt en linkt het ook aan âhet hele Corona gebeurenâ. Dat geeft toch al een bepaald wantrouwen aan dus ik begrijp ook wat @Cauchi daarmee bedoeld heeft.
Ik heb geprobeerd om âslechteâ informatie over de 22-wekenprik te vinden maar het lijkt erop dat Google (in het Engels iig) al die onzinwebsites niet bovenaan zet. Dat zullen de antivaxxers vast zien als âde overheid pleegt censuurâ maar ik vind dat juist wel goed van Google.
Een van de comments zegt â16.7% van de bevallingen eindigt in spontane abortie na het ontvangen van de prikâ. Nou dan zullen hier op dit forum heel wat meer babyâs moeten overlijden na die prik, want volgens mij halen heel veel hier hem wel.
Echt slecht dat dat soort informatie wordt verspreid, waardoor misschien wel veel meer kindjes overlijden.
Anti vaxxers met hun random ter plekke verzonnen statistiekjes
Die arts schijnt dat hele onderzoek ook uit zijn duim gezogen te hebben. Maar toch wordt het altijd nog aangehaald. Echt heel kwalijk
Ah ja precies ik wilde net zeggen: ze schrijft âvertel me jullie meningenâ en dan âen ik wil vooral van de mensen horen die NIET vaccineren!â
Lol* die wil dus gewoon horen dat ze het supergoed doet als ze niet zou vaccineren.
*ik zeg wel lol maar ik vind het diep treurig.
Omg, ik ontdek nu pas via verschillende topics dat jij zwanger was en zelfs al een baby hebt! Wat tof, gefeliciteerd!
Nou, Elise en Wouter hebben een huis gekocht hoor