Mommybloggerstopic #6

Hahahah, dat is het hele leven van de familie Bollen. Als zij zegt; lekker een makkelijk outfitje, zie ik haar full glam zitten, zegt ze een paar cadeautjes, ligt de boom vol. Ander referentiekader I guess. Ik voel me altijd een slons als ik naar haar stories kijk🙋🏼‍♀️.

40 likes

In haar bio staat 18+ humor dus ik ben bang van wel?
Kan alleen maar cringen als ik dit zie mijn god

1 like

Blijkbaar hebben Wil&Tien nog niet genoeg leden op hun platform, want ontvang net een mail daarover en dat je t een maand kunt proberen enz… :crazy_face:

2 likes

Dit is ook de reden dat ik haar niet meer volg. Ik denk dat har persoonlijkheid wel leuk en lief is maar dat constante geshow van dat perfecte leventje maakt mij dan echt onzeker.

Jammer, ik mis echt in elk geval 1 mommy blogger die ik wél relatable vind… Dat het gros zo veranderd is vind ik echt jammer.

1 like

Ik mis bij het overgrote deel van die filmpjes ook echt wat de ‘grap’ is? Die is er heel vaak niet eens echt lijkt het? Wat gênant dit.

4 likes

Zij doen sowieso altijd absurd veel cadeaus met feestdagen. Bijvoorbeeld Sinterklaas hebben ze 2 avonden bij opa’s en oma’s gevierd, om dan vervolgens óók nog een sinterklaasavond met z’n vieren te houden. Heel vreemd. Die kinderen hebben dus 3 sinterklaasavonden gehad haha. Ieder z’n ding, zou een rib uit mn lijf zijn.

2 likes

Ik vind die zelfgemaakte dingen van Koen zijn moeder wel erg leuk. Volgens mij is zijn gezin veel meer down to earth en niet zo materialistisch

4 likes

Zijn er mensen die dit leuk vinden? Er ontgaat mij een hoop en ik snap ook echt niet wat ze bedoeld met al die reels.

3 likes

Bij mij komt ze ook al een tijdje op m’n discover, ik vind die filmpjes echt zo ongemakkelijk…

2 likes

Ik ben ook veel te benieuwd wat er in dat Cartier doosje zit wat ze van haar man heeft gekregen haha.

1 like

Ik ook, zo geheimzinnig haha.

2 likes

Als schoencadeau bij opa & oma hadden ze de bus van paw patrol gekregen. Die kost iets van 80 euro geloof ik (volgens mij was het de grote versie). Een schoencadeau!!

4 likes

Ja ik ook!! En ze had Koen iets van Louis Vuitton cadeau gedaan, ben ook benieuwd wat.

Een sjaal! Ben net inspector gadget zo, maar ze had daarna een foto of story en daar had hij hem heel prominent om.

2 likes

Romy Boomsma heeft er wel eens iets over gezegd, en Michelle Bollen ook dacht ik. Snap ergens wel dat veel bloggers ver bij dat onderwerp vandaan blijven.

1 like

Wat denk je dan?

ze laat haar kinderen gewoon inenten namelijk

10 likes

Romy heeft zich wel duidelijk voor vaccineren uitgesproken ja! Ook wel meerdere stories of posts aan geweid op instagram. Dus vind ik goed👏 Van Michelle weet ik het niet, al denk ik dat ze haar kinderen wel laat vaccineren.

6 likes

Nou, dit dacht ik ook hoor. Ik las een keer die betreffende story en ik had dat ook niet verwacht. Ik vind haar juist een typische zweefteef anti-vaxxer (net zoals rens kroes met haar bevalling met olie en lampjes en het kind dat op aarde is geland), maar dit valt me enorm van haar mee

3 likes

Elise heeft een campagne gedaan voor de 20 weken prik, maar als je dan meteen discussies krijgt in de comments snap ik wel dat mensen er ver vandaan blijven.

5 likes

Ik vraag me dus echt af of ze dit wel zelf doet. In de zin van; worden dit soort zogenaamd grappige dingen niet bedacht door mensen die weten dat dit wel weer even voor aandacht zorgt. Kan me niet voorstellen dat je na zo’n vriendelijke reactie van Gommers (ik ben echt fan van die man) en campagne met hem daarna hiervoor kiest.

7 likes