Mommybloggerstopic #6

Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar. Hun jongste heeft niks anders meegemaakt dan constant gefilmd worden. Letterlijk gefilmd sinds ze op de wereld is gekomen.

1 like

Ja echt hé, niet dat het dus normaal is, maar het is bijna overal gekkenwerk. Het derde huis waar ze op hebben geboden hebben ze dus gekregen? Vijftien huizen aan je neus voorbij zien gaan is geen uitzondering tegenwoordig geloof ik.

3 likes

De gemiddelde blogger is zich in week 1 even rustig aan het oriënteren want ze hoeven echt niet direct te verhuizen en de woningmarkt is zo lastig. En de week erna hebben ze hun droomhuis gekocht.

41 likes

Ik erger me ook kapot aan Elise. Hoe vaak heeft ze wel niet benoemd dat Wouter geboren is in Amsterdam!!! En zij is er opgegroeid. Nou woehoe

6 likes

Nou jongens je gelooft het niet maar… nu zijn ze dus een officieel Amsterdams gezin! :sparkles:

https://www.instagram.com/p/CJlnfiyhNEM/?igshid=acr2uzuqy7az

Oh de preview werkt niet:

17 likes

Jeetje waarom altijd dat gegeil op Amsterdam :joy:. Zijn genoeg andere mooie steden dus snap de hype niet… vind het er vaak te druk en commercieel. Met nutella shops en van wonderen stroopwafels🥲. Of ik ga de verkeerde straatjes in? 9 straatjes waren vroeger wel leuk.

33 likes

Ik kan me daar niet zo aan storen? Ze zegt het ook met een knipoog.
Blijkbaar vinden zij het erg belangrijk. Elk diertje zijn pleziertje zeker? :smiley:
(Maar ik kan Elise en Wouter vrij goed verdragen dus wellicht daarom dat ik me er niet aan stoor).

8 likes

Ik ga stuk, ben zelf ook geboren en getogen in Amsterdam en zag altijd dat ik hier nooit wegga, maat dit gaat mij zelfs te ver :rofl:

1 like

Nou, amsterdam is wel iets meer als alleen de Kalverstraat en de Nieuwendijk natuurlijk…

5 likes

Iemand die hier Saar Bliss ook volgt? Benieuwd wat jullie vinden en van die nieuwe serie MOM talk op YouTube van haar​:sleeping::sleeping:

Via vriendin op dit forum gekomen… Heb al heerlijk mee zitten lezen met jullie

Kies ff 1 topic ipv meerdere met dezelfde vraag

Zijn er nog andere groepen die leuk zijn om te lezen? Kom Steeds op oudere groepen terecht

Sorry nieuw hier! Weet nog even niet zo goed hoe het werkt! Zal ik doen :sweat_smile:

Oh maid

Je had toch al heerlijk mee zitten lezen?

6 likes

Bedoelt Wout dat ze hebben gewoond in de Professorenwijk? Ik snap wat hij bedoelt met die Oud-Zuid vibes maar waar zij woonden heeft echt niet die charme van die wijk. Het was Vreewijk trouwens. Geen schattig straatje maar bijna pal naast een enorme studentenflat.

Nee dan is het: daar is toch niks te beleven? Sneu voor de kinderen. Je weet niet wat je mist :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik denk eerder de Vreewijk :slight_smile:

ik ook, omdat een straatnaam van die wijk op een zelfgemaakt kaartje stond dat Elise nog net voor de verhuis van 2 buurtkinderen in haar bus had gekregen.

1 like