Mommybloggerstopic #6

Hoera, de dochter van Martine is jarig en als cadeau mag ze 10 keer herkenbaar op instagram!

93 likes

Geen grapje?

Ergste aan Wout vond ik nog dat vreselijk gemaakte positieve gezwets. Vrrrrrrrrrrrresuluk.

Als ze dan overboden waren ‘ik ga weer lekker verder met zingen’ of ‘ik ben Ă©cht blij want dan was het niet ons huis’. Ik zou hem lekker in het huurhuis laten en verder gaan met mn negatieve leventje

39 likes

Nou ze zal vast wel een ander cadeau krijgen, ik vond het gewoon opvallend. Altijd je kind redelijk onherkenbaar in beeld en dan ineens 10 herkenbare foto’s op de verjaardag.

Ik weet niet hoe ik het in een spoiler zet dus sorry!

Wat grappig om te zien dat er dus dingen wel echt veranderd zijn in de loop der jaren. Geld is wel echt minder geworden, exclusive voor shows zijn echr al heel lang geen 15k meer. Echt zuur!

Ik heb een jaar of 7? Geleden Shows gedaan. Dus ja misschien kennen we elkaar wel hahaha.

Nee, Oud-Zuid is een buurt in Zuid, net als De Pijp. (Verder heb je daarin Rivierenbuurt, Buitenveldert en de Zuidas).

5 likes

De Pijp is onderdeel van Stadsdeel Zuid. Oud-Zuid is indd een andere buurt binnen dit stadsdeel. Elise zat op een middelbareschool in de buurt van de Beethovenstraat. Het stukje Oud-Zuid dat zij bedoelen is dat stuk zegmaar > Apllobuurt/Museumkwartier.

1 like

Ik heb de vlog niet gezien, maar voelde alleen even de drang te ontkrachten dat De Pijp Oud-Zuid is haha

2 likes

Dit dus @VanderWoodsen!

Begrijp ik wel, als je het benadert op locatie. Maar feitelijk heb je nu gewoon de buurt De Pijp en de buurt Oud-Zuid en dat is niet hetzelfde. Ook al ligt De Pijp in Zuid en is het oud.

Verder haak ik ook maar gewoon ergens op aan en heb ook geen idee waar de oud-Leidse Tigers gaan wonen. Maar ik snap je punt (:

4 likes

Ben wel benieuwd hoe Wouter en Elise hun relatie zou zijn als Corona er niet was en Wouter dus gewoon kon werken.

1 like

? hoezo

1 like

Ben ook benieuwd hoe mijn eigen relatie was als mijn vriend en ik niet samen thuis werkten. Waarmee ik wil zeggen: waarom ben je er benieuwd naar? Als in: het leven is nou eenmaal zo gelopen.

5 likes

Dan zouden ze bij elke thuiskomst van Wouter eerst aan elkaar lopen snuffelen.

9 likes

Nou dan zou Elise veel thuis zijn met de tweeling, Wouter jetlags, minder YouTube videos etc. Denk dat Corona voor hun wel positief heeft uitgepakt (slecht verwoord allemaal)

1 like

Maar dan zeg je dus eigenlijk dat hun relatie ruk was geweest als er geen corona was. Het heeft iets heel zuurs om zoiets te insuineren terwijl het duidelijk niet zo is. Daarnaast bestaan er ook duizend andere paden. Zoals Elise die het prima had gered met de tweeling, een oppas om te ontlasten, Wouter die Elise tegemoet was gekomen als het zwaar was en minder ging werken.

14 likes

Huh nee helemaal niet maar oke

Dan heb ik het verkeerd geĂŻnterpreteerd, excuus

Dit zegt ze zelf letterlijk ook in de terugblik video op het kanaal van Vita

Haha kijk wie ik tegenkom op insta! Ons wouter ;).
1 like