Mommybloggerstopic #6

Nee joh? Dan moet ik er nog ff 3 kopen!!

en een groter huis

1 like

Die heb ik allemaal niet dus dan moet ik toch maar n nieuwe kopenđŸ€Ł

no no no

1 like

Ja die keken zeker weten heel vaak naar ons en die vonden ons heel bijzonder

Haha! Doet me denken aan dat ik tot 2x toe op een random dag dat ik even met m’n baby in de draagzak in de supermarkt dezelfde man tegenkwam, met ook z’n kindje in de draagzak. Hadden beide keren even zo’n oogcontact van: hey wat cool! :sunglasses:
Mannen met kindjes in de draagzak vind ik ook mega aantrekkelijk ja :grimacing:

Wow wat een wazige zin trouwens. Ik bedoel dus dat ik hem 2x tegen ben gekomen, in 2 weken tijd ofzo, en het was beide keren een random dag en tijdstip. Echt toeval dus hahaha!

4 likes

Mijn vriend zat zich laatst hardop af te vragen hoe vrouwen op hem zullen reageren als hij straks met de draagzak rondloopt. Dus helaas moet ik altijd mee om naar alle hitsige meiden te blazen :rage:

46 likes

Mannen met baby’s vind ik sowieso al aantrekkelijk, met of zonder draagdoek :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Die zijn het uit hun tijd zeker niet gewend dat een man voor zijn eigen kroost zorgt :upside_down_face:

2 likes

Haha jup mijn man had ook ineens sjans toen ie met baby+draagzak door de stad liep :sweat_smile:

1 like

Die van mij ook. Ook met de kinderwagen krijgt hij altijd blikken toegeworpen. Maar we hebben ook wel een extreem schattig kind

1 like

Voor vrouwen werkt het volgens mij omgekeerd helaas. Nooit sjans gehad met m’n baby :grimacing:

3 likes

Deze story is nu weg

Oh inderdaad! Plus de groepsfoto is ook weg.
Toch teveel commentaar gekregen waarschijnlijk, want de jacuzzi foto staat nog wel online.

3 likes

https://www.instagram.com/p/CIsoG7XHM_1/?igshid=4ika6s8d8qgi

De eerste keer dat ik dit bij een ‘grote mommy influencer’ zie; kinderen geblurred!

7 likes

:joy::joy:

Martine zegt in de laatste video nav een ingestuurde vraag “goh, ik besef nu pas dat deze crisis niet alleen voor ondernemers gevolgen heeft maar ook voor studenten die hun bijbaantjes kwijt zijn”.
Ze bedoelen het heel goed verder hoor, ze geven een lijst met zelfbedachte dingen die studenten nu kunnen doen om geld te verdienen. Ik vind het echt leuk dat ze daar tijd in heeft gestoken (het zijn niet echt briljante tips maar die bestaan natuurlijk ook niet echt, dat is net het lastige).
Maar hoe kun je dat nou niet beseffen?

42 likes

Dat krijg je vanzelf als je de godganse dag in je energetische zelfbeminnings bubbel zit

35 likes

Wij hebben ook altijd discussie wie de baby mag dragen vooral nu het koud is je wil niet weten hoe lekker kacheltje een baby is haha.

9 likes

Ik heb hier totaal geen verstand van, maar kopen mensen dan ook echt een speciale draag jas waar de baby dan onder past? Ik heb hier nooit over nagedacht haha, maar in de winter wil je natuurlijk wel dat je jas dicht kan.

1 like

Ik weet dat er een jas bestaat met een opritsstuk zodat er ruimte ontstaat voor de baby. Weet het merk zo niet uit mijn hoofd.

1 like

Als je een wat wijdere / lossere jas hebt en je baby is niet te groot passen ze er wel onder! Maar er bestaan ook speciale jassen voor met een extra stukje.

1 like