Mannen met baby’s vind ik sowieso al aantrekkelijk, met of zonder draagdoek
Haha jup mijn man had ook ineens sjans toen ie met baby+draagzak door de stad liep
Die van mij ook. Ook met de kinderwagen krijgt hij altijd blikken toegeworpen. Maar we hebben ook wel een extreem schattig kind
Voor vrouwen werkt het volgens mij omgekeerd helaas. Nooit sjans gehad met m’n baby
Deze story is nu weg
Oh inderdaad! Plus de groepsfoto is ook weg.
Toch teveel commentaar gekregen waarschijnlijk, want de jacuzzi foto staat nog wel online.
https://www.instagram.com/p/CIsoG7XHM_1/?igshid=4ika6s8d8qgi
De eerste keer dat ik dit bij een ‘grote mommy influencer’ zie; kinderen geblurred!
Martine zegt in de laatste video nav een ingestuurde vraag “goh, ik besef nu pas dat deze crisis niet alleen voor ondernemers gevolgen heeft maar ook voor studenten die hun bijbaantjes kwijt zijn”.
Ze bedoelen het heel goed verder hoor, ze geven een lijst met zelfbedachte dingen die studenten nu kunnen doen om geld te verdienen. Ik vind het echt leuk dat ze daar tijd in heeft gestoken (het zijn niet echt briljante tips maar die bestaan natuurlijk ook niet echt, dat is net het lastige).
Maar hoe kun je dat nou niet beseffen?
Dat krijg je vanzelf als je de godganse dag in je energetische zelfbeminnings bubbel zit
Wij hebben ook altijd discussie wie de baby mag dragen vooral nu het koud is je wil niet weten hoe lekker kacheltje een baby is haha.
Ik heb hier totaal geen verstand van, maar kopen mensen dan ook echt een speciale draag jas waar de baby dan onder past? Ik heb hier nooit over nagedacht haha, maar in de winter wil je natuurlijk wel dat je jas dicht kan.
Ik weet dat er een jas bestaat met een opritsstuk zodat er ruimte ontstaat voor de baby. Weet het merk zo niet uit mijn hoofd.
Als je een wat wijdere / lossere jas hebt en je baby is niet te groot passen ze er wel onder! Maar er bestaan ook speciale jassen voor met een extra stukje.
Ik heb het de hele winter gered met een lang vest (open gedragen) en een sjaal. Een baby tegen je aan is heerlijk warm.
Volgens mij komt dat wel weer meer terug ja.
M’n man deed vorige week opeens de bekentenis dat hij kerstdorpjes leuk vind! Dan denk je iemand na 13 jaar te kennen.
Hij kocht ook van het weekend maar.gelijk een goedkoop kerstdorpje bij de action.
Ik heb mijn jas altijd open soms wel koud op de fiets maar heb geen enkele jas die dicht kan ja dan moet ik xl hebben denk ik
Ja/nee haha. Ik heb een zwangerschapsjas die ook als draagtas fungeert :)!
Die gebruik ik nu al 2 zwangerschappen & 2 baby’s
Laf alle kersthuisjes,
Groetjes vanuit mijn miniatuur skidorp.
of word ik nu verbannen naar het biechttopic?
Die vloggers denken altijd wel dat alles niet voor hun geldt he. Nu ook weer Elise en Wouter die lekker uit hun auto gaan op de boot naar Texel terwijl er 3 keer per vaart wordt omgeroepen dat je in je auto moet blijven zitten.
Al lijkt het sowieso dat Corona voor hun niet bestaat