Tja of juist omdat ze het niet gepland/verwacht hadden?
emigreren.
Ik denk ook een stuk land/huis o.i.d. gekocht op Bali. Vooral omdat die laatste gast zegt: âdat is best wel een grote stapâ. Beetje apart als dat op een baby slaat.
Waar halen ze het geld vandaan!?
same! lol
Ze zijn best wel familiemensen en hebben veel hechte vrienden (denk ik) in Nederland. Denk dat ze daarom niet zullen emigreren. Maar wellicht een 2e huis in het buitenland!
Ik denk het ook, die Merel von Carlsborg die weet het blijkbaar al en zegt dat linke louâtje en Esmee van Otis dit fantastisch gaan vinden, dus sowieso iets hipster spiriwirries op Bali
Ik denk dat ze misschien zelfs al deze mensen geĂŻnstrueerd heeft om heel erg overdreven te reageren
Ik denk niet iets met wonen in het buitenland. Dan reageert je moeder toch niet zo enthousiast lijkt mij.
In de reacties gokt iemand op camping Bakkum gekocht en nu zit ik alweer veel te lang te speuren op overnamesites
Ik denk niet iets in Bali of buitenland hoor, vooral niet in deze tijd.
Ik denk dus een familyproof hotel openen! Gezien daddyhoxâ achtergrond en dan kan Huismuts de kamers stylen
Zoiets denk ik ook. Ze zeiden toch ook dat de mensen die het goed raden iets leuks kunnen verwachten? Misschien gratis overnachting (of korting als teveel mensen dit raden)?
Ja precies. Lijkt me wel wat voor hun. En leuk ook trouwens!
Corona bestaat toch niet in influencerland
Volgens mij âkostâ een stuk land op Bali niet zoveel, of nemen ze iets over van iemand die daar ( treurig) genoeg failliet is gegaan.
En dan maken ze er een soort family friendly resort / b&b van.
Jemig wat een spektakel maken ze er van.
Ik denk dat ze een interieurcursus gaat geven Ăłp Bali.
Dat je daarheen moet vliegen zegmaar
Oeh dit zou het wel eens kunnen zijn. Goede gok
Maar zoiets laat je toch niet op die manier aan familie en vrienden zien met dan vervolgens reacties zoals die van hun die in de video te zien zijn? Of wel?
Sgat, het zijn influencers, alles kan.
Ze blijven me verbazen.