Dit doet me denken aan de kartonnen doos die tegen wiegendood werd uitgedeeld in Finland. https://www.bbc.com/news/magazine-22751415
Ja zo heftig voor ze ik hoop ook zo dat het goed zal komen. Ben benieuwd wat er aan de hand is maar dat verhaal komt vast og wel (of niet natuurlijk). Toen ik zwanger was van de 2e is een baby uit de âbevalgroepâ overleden bij de bevalling door een gescheurde navelstreng, zo heftig was dat toen.
Ja heftig om te lezen nu en later intensieve zorg. Wat een verdriet âŠ
Dat hun dochter in onwetendheid ligt slaap, vind ik zoân mooie insteek. Werd daar beetje weekdier van
Pfffft echt kippenvel. Zo vreselijk .
Zit hier ook bijna te janken, vind het zĂł sneu. Heftig ook dat het eerst juist best goed leek te gaan, van de NICU af maar nu toch terug, en met veel toeters en bellen zo te zien. Het is wel een prachtig meisje zeg ze ziet er inderdaad tevreden uit in haar onwetendheid, dat is echt een klein lichtpuntje voor ze denk ik. Pff wat een rollercoaster.
Ik vind de smileys en de +1 voor het bijpassende beddengoed echt super ongepast, waarom?
Ik ken jouw verhaal niet maar ik wil je een hart onder de riem steken. Ik had ook een slechte start met mijn eerste kindje en dit lezen doet geen deugd natuurlijk.
Ik heb ook wel moeite met âals je dit doet dan gebeurd er dit en dat.â Ik denk dat dat gewoon niet altijd waar is. Ik weet niet hoe oud je kindje nu is en hoe de situatie is, maar het komt heus wel goed als die moederliefde er is. Niet ALLES hangt af van die eerste maanden. Je hebt nog een leven lang met hem/haar om die hecht goed te maken.
Net als borstvoeding / flessenvoeding. Je kindje krijgt alles was hij nodig heeft. Daar heb ik me ook schuldig over gevoel tot ik ooit eens las dat de voordelen ook zo minuscule klein zijn.
Nou⊠omdat het 40 berichten lang over slapen en matrassen ging. Vond ik het wel geestig dat ik YouTube open en het vervolgens over beddengoed gaat
In combinatie met een overleden kindje? Het kan zijn dat ik je verkeerd begrijp hoor, maar ik snap âm even niet.
Nou 24 uur later, heeft nu iedereen zân persoonlijke verhaal gedeeld?
Nee, als we nog even willen wachten tot ik zwanger / bevallen ben kunnen we door.
Valt dit dan onder onnodige kutopmerking?
Nee hoor. We bespreken hier influencers, niet ieders persoonlijke leven. Daar zijn genoeg andere topics voor.
Kan dan toch op een andere manier benoemd worden. Sommige mensen delen wel kwetsbare dingen namelijk. Gaat om de toon.
Er is zo vaak een offtopic discussie hier.
Ik zeg eigenlijk gewoon dat je moet doen waar je goed bij voelt en kijkt naar behoefte van je kind. Slaaptraining voelt voor mij persoonlijk niet goed, omdat het niet paste /werkte bij mijn kind. Maar voor een ander kan dat wel goed werken en maakt het daarom dus ook niet fout. Maar misschien heb ik het niet helemaal goed verwoordâŠ
Ik sluit mij eigenlijk helemaal aan bij @anon13937616
Ik heb even een insta rondje gemaakt om de vrede hier te bewaren.
-Kim Kötter staat op knappen.
-Martine heeft 2,5 uur geschaatst met kind en heeft daar een alles behalve zweverige post over geschreven.
-Kim Jacobs schrijft en zegt alleen maar aardige dingen over haar ex en co-ouder, echt fantastisch hoe ze dat doet.
-Wil heeft een nieuwe foto gepost van haar nieuwe baby.
-Annemerel is 23 weken zwanger.
-Verspon heeft een paar NAKD stories.
Nog aanvullingen?
Hoeveel dagen is Annemerel eigenlijk getrouwd vandaag??
Verspon is bezig haar tattoo van het roosje te laseren
En waarom verbaast me de nakd spon niet xd
Ik wil verder de discussie niet inhoudelijk aangaan hoor, maar als er wetenschappelijk onderzoek is gedaan en iemand spreekt dat tegen met n=1 vind ik dat altijd best wel gek. Geldt niet alleen voor jou overigensâŠ
Geen aanval trouwens!
Zéér goede vraag.