Mommybloggerstopic #6

Wow ik kijk dan liever dit:

3 likes

Ik denk dat heel veel mensen zo zoekende zijn naar houvast. Zeker nu het afgelopen jaar heel veel.externe prikkels zijn weggevallen kunnen mensen niet ‘wegvluchten’ van de kanten van zichzelf waar ze ontevreden over zijn. Sowieso groeien wij op in een wereld waar alles mogelijk lijkt Ă©n wat de ander doet extreem zichtbaar is (social media). En als je dan steeds hoort dat je je leven kunt verbeteren met dit programma a xxx euro dan is dat wel heel aantrekkelijk.

Ik geloof alleen dat die programmas een enorme voedingsbodem zijn voor ontevreden zijn over jezelf, je leven en je prestaties.

3 likes

Sign me up please!!!1!!

1 like

Ik doe een Celine Charlotje dus 3000 euro maar dat is de laatste keer voor die prijs daarna wordt het 6000!!!

2 likes

Nog meer manifesteren :stuck_out_tongue: Christine quinn is zwanger. Weet niet of het hier hoort maar wellicht wordt ze ook mommy blogger.

9 likes

Ik ga eens gauw mediteren en een boswandeling maken tijdens volle maan.

10 likes

Wie heeft er nu nog een man nodig!?

2 likes

Nee klopt, ging ook kijken
 Geen idee. Ze deed een interview met people magazine of zo.

Ughhh meteen irritaties bij het zien van die hoed van Wouter op de thumbnail.

10 likes

Hahahaha echt de definitie van een BEC dit

9 likes

Ze hebben het huis gekocht?! Vorige vlog dacht ik nog: gaan ze dat allemaal aanpassen in een huurhuis? Maar damn! Wat een geld maar het zal zeker flinke overwaarde hebben als het andere huis klaar is.

En ze hebben pas ook nog een groot kantoor gekocht

1 like

Daar doen ze ook de dingen voor hun kleding webshop toch? Maar daar ligt dan weer niet de voorraad oid dus snap het eigenlijk ook niet.

Mascha laat in haar story een foto zien van Mila waarbij ze zegt dat haar ogen een mix zijn van bruin, groen en grijs. Die ogen zijn gewoon donkerbruin? Snap er niks van, knap dat zij kleuren zien die er niet zijn!

34 likes

Mascha wil geloof ik heel graag iets zien, en wil dat wij het ook zien ofzo? Toen ik stemde was het 95% Gregor btw haha

Beetje wat Josh heeft met dat Alexis op haar moet lijken.

5 likes

Ze zegt ook dat haar ogen hazel zijn. Ik snap nooit dat soort mensen die per se een speciale oogkleur willen hebben ofzo. Ze hebben alle 3 gewoon bruine ogen en die van Mascha zijn iets lichter bruin.

30 likes

@ moeders

Wanneer heeft een kind eigenlijk de definitieve oogkleur? Niet als in ~in sommig licht is het groen maar ze worden toch allemaal geboren met een kleur die nog ontwikkeld moet worden? Of ben ik in een urban legend getrapt?

Is dat na een maand stabiel of maanden of jaar of iets?

6 likes

Na een jaar

5 likes

Het schijnt in sommige gevallen tot 2 jaar te kunnen duren. Moest ook een beetje lachen om Mascha’s story, want haar baby krijgt 99,5% zeker bruine ogen (of hazel :smirk:), maar duurt inderdaad nog even voor het de definitieve kleur heeft.

Mijn baby van ong dezelfde leeftijd heeft dit ook maar wordt echt geen kind met unicornogen in alle kleuren (hoe graag mijn ouders dat ook willen geloven). Het wordt uiteindelijk gewoon bruin.

11 likes

Klopt, mijn dochters hebben bruine ogen en zeker bij mijn jongste duurde het heel lang voordat ze de uiteindelijke kleur bereikte. Ook een mix van blauw/groen/bruin om dan uiteindelijk “gewoon” donkerbruin te eindigen.

5 likes