Mommybloggerstopic #6

misschien had die roos ook spint he he he he (een van haar planten heeft spint postte ze een paar dagen terug)

5 likes

Owh balen
Maar die plantentips van haar komen echt mn neus uit

Fake news ik zie geen nieuwe foto

8 likes

Op hun gezamenlijke account wel! En Martine heeft ook een mooie foto op haar insta!

1 like

Was meer ter referentie naar dat onderwerp, dus geen persoonlijke reactie. In die zin excuses daarvoor. Maar er wordt hier op dit forum heel vaak scherp gereageerd op alles wat niet onderbouwd is, dus in die zin vind ik het opvallend. Alsof wetenschap niet telt is als het te dichtbij komt en dan de persoonlijke ervaringen leidend zijn (n=1). Maar ik snap wel dat dit soort dingen gevoelig liggen, net als de bv fv discussie etc.

Maar iedereen doet uiteraard zijn best en heeft het beste voor met zijn kind. En een happy mom is meestal een happy kind. Daar wil ik geen twijfel over zaaien hoor.

3 likes

En Mila heeft een geboortekaartje.

Dat ik echt heel mooi vind ook nog.

8 likes

Ja een hele leuke en ik vind het eigenlijk wel mooi dat ie na een half jaar pas verstuurd is.

1 like

Ja en hoe bizar leuk die postzegels haha. Volgens mij zag ik 2 rollen, die gaan per 100. Even 200 euro aan postzegels. Snap dat je ze nodig hebt (lol) maar ik vind postzegels kopen echt zo’n noodzakelijke crime.

5 likes

Misschien dom maar oprechte vraag: waarom is dat kaartje pas na een half jaar verstuurd? Zomaar? Of is dat een trend of een traditie ofzo? Ik heb dat hier in mijn omgeving nog nooit meegemaakt haha

1 like

Nee is geen trend, haha! De meeste willen de kaartjes diezelfde week nog de deur uit hebben, een klein deel kiest er bewust voor om even te wachten ivm kraamvisite.

Geen idee waarom zo laat, ze werd in de video ook weer even emotioneel rondom het kaartje dus wellicht waren ze er nog niet aan toe?

2 likes

Haha, heel leuk die zegels maar volgens mij had 1 zegel per kaartje volstaan bij een enkelzijdig kaartje, scheelt toch weer zeker 100 euro :smirk:

(tenzij er nog iets anders in de envelop zat natuurlijk of het uitzonderlijk zware kaartjes waren)

haha ooooh die postzegels zijn echt leuk!

Ziet eruit als een grote kaart van dik karton dus dan moet je er wel 2 postzegels op doen.

1 like

Spuuglelijke kleren weer zèg!!

Teske en Mert krijgen een:

jongen

2 likes

Dit wisten wel al een tijdje toch

11 likes

Oh, haha sorry voor mij was het nog nieuws :sweat_smile:

Edit: zag nu pas dat die video een MAAND geleden op haar kanaal stond.

My bad :woman_facepalming:t4:

46 likes

Haha lol, ik had het ook helemaal gemist. Dus bedankt @Vlinder :joy:.

3 likes

Ik kij de vlog van Tien en moet echt lachen om de “wholefoods, maar dan in poedervorm”. Je bedenkt het niet.

9 likes

Tiens vlog kunnen jullie overslaan hoor. Geen nieuwe beelden in het stukje van de kraamvisite, vooral die gekke poedertjes/Desenio/westwing #spon en een dansende Tien.

giphy (1)

25 likes