Ik dacht al dat het aan mij lag, waarom daar??
Please doe hahaha
Hee mocht zij ook een steentje willen bijdragen kan ze om te beginnen goddomme het beton uit haar tuin halen
Lof jouw passie hiervoor.
Grappig deze comment onder de nieuwe bakvideo van wilentien.
Ik ervaar namelijk altijd exact het tegenovergestelde
Ik denk ook altijd even aan het forum en de haat op Martines tuin als ik tuinen aangelegd zie worden. En dat zie ik nu heel vaak want nieuwbouw wijk hahaha.
In de nieuwe nieuwbouw wijk is alles betegeld⦠Treurig!
Ja echt vreselijk vind ik dit vaak om te zien Energieneutraal blalal maar dan wel zoveel mogelijk tegels & zo min mogelijk groen in de vinexwijk.
De kleur groen mag wel, als het maar ālekker onderhoudsvrijā van plastic is.
Nieuwbouw hier maar wij hebben gewoon gras, borders, een voortuin vol groen - als enige van het blok dat wel - boompjes en een klimop schutting.
(OkƩ en wat tegels voor een terras)
Wij ook als enige ban het blok⦠de rest heeft grind en planten in potten op hun keramische tegels.
Wij hebben alleen al een blok gras omdat het gewoon goedkoop is , en lekker voor de kinderen om te spelenā¦
De buren maken altijd grapjes over wanneer we weer grasmaaien omdat het dan zo lekker ruikt⦠We zijn de enige met écht gras in ons rijtje
Groetjes vanuit mijn groene nieuwbouw tuin.
Ja hahaha, zo erg eigenlijk he.
En alle katten komen ook bij ons chillen - helaas. Want in die grintbakken liggen ze minder lekkker dan zoān zand of gras border
Ben beland bij papa sjenkie, zo treurig als dit je werk is
https://www.instagram.com/reel/CPqrJgop2Uh/?utm_medium=copy_link
Huilon, dikke cringe, nee eigenlijk geen woorden voor. #humor er ook bij
Wel blij dat er geen kinderarbeid in zit
Pff de Bellingaās weer hoor⦠Op vakantie met een 10 dagen oude baby. Zullen waarschijnlijk weer geen nee hebben kunnen zeggen tegen een gesponde vakantie en zich dan ook nog letterlijk afvragen of ze wel of niet zullen gaan zwemmen met de baby. Voor nu was het nog een voorzichtige nee, maar goed ze doen wel gekkere dingenā¦
Evie van TiVie is bevallen van hun tweede zoontje Charlie.
Past leuk bij elkaar Jimmy en Charlie!