Mommybloggerstopic #7

Ah je hoeft het niet weg te halen! Zou alleen de spoiler eraf halen dan. Niet alles hoeft altijd super relevant te zijn hè, we zitten hier ook om te kletsen en gedachten te uiten.

1 like

Kinderen die altijd weten waar ze aan toe zijn. Een net huis. Structuur, orde, regelmaat, nooit te laat met iets…dat soort dingen.
Het ging hier natuurlijk alleen maar over de regel “eerst hartig dan zoet” en ik trek het nu veel breder, I know :joy: maar die associaties heb ik erbij. En mijn man zegt dat niet met zoveel woorden hoor maar ik weet gewoon dat hem dat aantrekt. En ik ben dus zo NIET.

Wat mij betreft nu ook weer ontopic hoor maar wilde je vraag wel beantwoorden. Wie weet drop ik het nog eens in het leed dat een relatie heet :wink:

2 likes

Ik vind de regels van Wil niet zo gek. Wel dat t als vakantieregels wordt gepresenteerd. Lijkt mij dat dit standaard dingen zijn die je wil in je huishouden. Zou voor de vakantie juist een lijst maken met leuke “regels”.

Dat eerst hartig dan zoet werd zelfs op een mkd toegepast waar ik ooit stage liep. Gelukkig voor bepaalde kindjes wel uitzonderingen maar t idee hartig = gezond en moet dus eerst vind ik zo dom.

Verder oud onderwerp maar zou bijna Boos willen mailen over de Bellingas. Meldingen krijgen dat je kind rondzwerft op t darkweb en dan vrolijk doorgaan😭

Haha denkt hij dat hij gelukkiger is als hij elke vrijdag om 21.30 voor seks uitgenodigd wordt, want dat past precies in de planning?

Nee zonder gekheid, snap wel dat de duidelijkheid/controle of zo misschien aanlokkelijk kan zijn. Iets anders: mijn vriend zou bijvoorbeeld graag minder lomp/ranzig gedrag thuis zien. En ik zou hem wel eens wat gevoeliger willen zien. Iedereen heeft wel kleine wensen, heb die van je partner nu voor het eerst gehoord :grin:

1 like

Blijf me verbazen over dat ik hier steeds weer accounts genoemd zie worden die ik helemaal niet ken en die volop in de #spon zitten. Echt een zorgelijke ontwikkeling (IMO) dat zoveel vrouwen blijkbaar een carriere als momfluencers ambieren en er tegelijkertijd nog geen regelgeving is om die kids te beschermen. Wat is dat toch dat dit zo trekt? Is het de gratis spullen? De volgers? Soort ego dat je volgers hebt/iets te melden wat mensen willen horen oid?

10 likes

Wow ik heb dit gemist. Zij krijgen dus echt meldingen dat hun kinderen op het dark web rondzwerven? En ze blijven alles delen?

1 like

Waarschijnlijk een combinatie van alles bij elkaar.

Ja joh het zijn er zoooveel. Zal er ook wel mee te maken hebben dat je je kinderen er niet per sé voor weg hoeft te brengen, itt tot eigenlijk alle andere banen in de wereld (behalve gastouder, die is ook populair onder jonge moeders).
Wie weet praten ze het zo ook wel goed voor zichzelf.
Ja, je moest de hele dag op de foto en iedereen wist alles van je maar ik wás er wel altijd.

Welke wylderik gaat logeren in dat ding van de Huismuts om verslag uit te brengen? Zoveel forummers, er moet er toch eentje tussen zitten die wil?

18 likes

Maar ik kan me niet voorstellen dat al die types die een account met +/- 10K volgers hebben er van kunnen leven? Ik bedoel een gratis weekendje centerparcs of een jurkje uitzoeken voor je kind is leuk maar dat betaald de rekeningen niet? En ik neem aan dat je er nog niet extra voor betaald krijgt als je geen enorme following hebt. Ik neem dan even een bekende van mij als referentie, zij heeft 30K volgers en word wel benaderd voor spondingen die soms best wat geld kosten (mocht voor renovatie huis twv ong 10K uitzoeken, en een andere dienst proberen twv 4K), maar krijgt er niet extra voor betaald.

1 like

Wil best een tientje mee betalen voor een eerlijk verslag.

8 likes

Jaa met videos en fotos

2 likes

Was ook mijn eerste gedachte! Vond dat stukje dat haar vader haar masseerde ook nogal een apart beeld…

2 likes

Wat vond je er apart aan?

1 like

Niet het feit dat hij haar masseert maar de hoek waaruit het gefilmd is.

Elise.joanne stopt met haar blog en youtube. Ze blijft alleen posten op insta, zodat ze meer tijd heeft voor haar jongste dochter met zorgen en de rest van haar gezin.

8 likes

Shifra heeft haar bevallingsvlog op youtube gezet, ik zit nu echt zo :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face:

5 likes

We schrijven wel veel dingen op, maar dit zijn voornamelijk kleine dingen. Zoals een rondje fietsen, naar het park, picknicken in de tuin, dat soort dingen. We hebben nog steeds gewoon regels hoor, maar ik vind het juist leuk om dat een beetje los te laten in de vakantie. Een keer eten voor de tv of slapen in de woonkamer. Die kleine spontane dingen vinden mijn kids helemaal geweldig.

3 likes

Vrienden van ons voeden hun zoontje ook zo op. Dat jongetje mag ook bijna nooit iets lekkers en weet precies hoeveel suiker er in elk koekje/pakje drinken zit. Als hij dan een keer bij ons op bezoek is gaat hij echt helemaal los. Dan eet hij bijvoorbeeld een hele bak chips leeg die voor alle kids bedoeld is. Hij heeft zelfs een keer eten uit de koelkast gestolen bij ons. Eigenlijk echt sneu voor zo’n ventje…

5 likes

Ja sneu en heel herkenbaar voor mij. Als ze er voor openstaan mag je mijn verhaal best met ze delen

2 likes