Mommybloggerstopic #7

Ja die bedoelde ik inderdaad. Vreeselijk. :roll_eyes:

1 like

En dan ondertussen in je koffer kutstiften en make up van de Zeeman meenemen voor de flitsbezoeken aan hun projecten, hopelijk is ze trots op zichzelf als ze in dat resort aan haar cocktail zit.

16 likes

Ja hoe langer ik hier over nadenk hoe bozer.

7 likes


Écht wat verdien jij dit! ! 🥲

15 likes

Eindelijk éven tijd voor jezelf!!!

DIT is wat mensen bedoelen als ze influencers een easy money luizenleventje vinden hebben. DIT.

42 likes

Vind vooral ook irritant dat ze zo impliceert een of andere natuurlijke magische disney zeemeermin te zijn ‘een duik in de zee, lippenstift en oorbellen is alles wat ik nodig heb’

Ja en die eyeliner, wenkbrauw poeder en waarschijnlijk de rest van je full face make up.

49 likes
  • en instagram filter
17 likes

Gelukkig bestaan er ook mensen die wél kritische reacties plaatsen! :tada:

77 likes

Kun je dit ook een soort greenwashing noemen wat Corendon hiermee doet?

4 likes

Ik vind het ergens ook knap dat je geen seconde denkt: Is dit wel zo goed voor mijn imago?

9 likes

Oh ik denk dat ze juist heel goed weten dat ze honderden reacties krijgen met “fantastisch :heart::heart::heart:“ “zo goed van jullie :heart::heart::heart:“ “wat een mooie mensen zijn jullie toch :heart::heart::heart:“ “zó verdiend! :heart::heart::heart:“, vele vele malen meer dan wat aan kritiek zou komen (en kritiek is ook zo verwijderd als het ze niet aanstaat en dan waait het weer over). Ze hebben dondersgoed berekend dat hun imago niet noemenswaardig in het geding zou komen.

8 likes

Ja maar echt, dit vind ik bijna nog erger dan het hele reisje zelf, dat zoooooooo veeeeeeel mensen dit gewoon echt prima vinden :nauseated_face:

17 likes

Of, nog erger: ze geloven oprecht dat een knuffel van hen meer waard is voor een kind dan een jaar schoolgeld (wat ik zo inschat dat dit tripje heeft gekost).

6 likes

Die laatste is hopelijk sarcastisch… :cry:

4 likes

White saviour syndrome

8 likes

Aha oke! Ik dacht dat greenwashing ook te maken had met of je maatschappelijk betrokken bent. Maar als bedrijf doet Corendon zelf toch niet aan voluntourism op deze manier? Dat doen alleen die meiden? Tja lastige discussie. In ieder geval financieren ze het wel dus reden genoeg om nooit een reis bij ze te boeken.

2 likes

Oh mennn wat gênant, zeker bekeken vanuit de ogen van die maatschappelijke projecten… zitten ze daar lekker allemaal te giechelen op het strand in chique bikini’s en met cocktails en royale ontbijtjes, gelovend dat ze het licht komen brengen… En dan verkondigen dat ze iets goeds (gaan) doen… wat dan in godsnaam?

De combinatie van een maatschappelijke doelstelling een een luxe vakantie is gewoon echt niet goed te praten. OF/OF is nog een ander verhaal, maar ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als ik dit zie…Dat geld had echt 100x beter besteed kunnen worden… :sob:

10 likes

Gelukkig wel wat kritische noten nu bij Sanny. Echt, drie jaar geleden ofzo vond ik het echt leuk om haar te volgen maar ze is helemaal doorgeslagen.

11 likes

Echt om te janken dit.

21 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Mommybloggerstopic #7 (Deel 4).