Mommybloggerstopic #7

Nou inderdaad. Ik denk dat de meeste gescheiden ouders echt wel tegen dingen aanlopen. En dit kun je zeker niet oordelen na twee weken. Ik dacht toen ook wij gaan dit goed doen samen. Maar het is soms zo lastig elkaar te begrijpen.

Gelukkig is het bij ons nu wel rustig en kunnen we oké met elkaar overleggen.

1 like

Het ouderschap is hard werken en nog meer als je samen geen liefdesrelatie meer hebt. Je moet als ouders met elkaar blijven communiceren en zult aanlopen tegen verschillende visies. Het is mooi dat ze het goed aan wilt pakken in het belang van haar kindje. Hopelijk lukt het haar om goede afspraken te maken met haar ex en een goede ouderrelatie op te bouwen.

2 likes

Ik ben het niet helemaal met je eens. Hoe vaak moet je jezelf opzij zetten als je ex wel een enorm groot ego heeft? Ik heb dit jaren gedaan en op een gegeven moment is het wel klaar hoor. Vader van m’n kinderen of niet. Ze mogen kinderen (op iets oudere leeftijd misschien) dat ook best zelf zien.

2 likes

Als je het woord “evolutionair” gebruikt is het geen misplaatste kutopmerking meer ofzo?

4 likes

Toch fijn dat er mensen in de comments meedenken he, dan zijn al die betrokken artsen niet meer nodig

5 likes

Wie / wiens vlog is dit?

Ik vrouw van jou!

Echt totaaaal misplaatst dit gewoon. Zij had (heeft?) een eetstoornis en is altijd open geweest dat het dan moeilijker kon gaan ivm uitblijven menstruatie etc. Nu zitten ze in een traject en gaan mensen haar nog even hierop wijzen? Echt bluh

4 likes

Vind het echt tof dat Joyce en Scarlet zoveel zelf klussen in hun huis. Ik kan een muurtje witten, maar daar houdt het ook wel op.

18 likes

Het lijkt me zo’n zwaar traject voor scarlet en Joyce. Volgens mij voelde scarlet zich in het begin ‘minder moeder’ omdat zij niet degene was die 9 maanden lang het kindje heeft gedragen. En ik snap heel goed dat je dat ook wil meemaken in je leven. Maar het lijkt me ook lastig omdat je weet dat het waarschijnlijk een stuk makkelijker zou gaan als Joyce degene is die zwanger wordt.
Naast het feit dat het natuurlijk sowieso al een zwaar traject is.

10 likes

En verhuizen en mantelzorgen!

7 likes

Dat klopt, lichaamsvet is een orgaan en maakt hormonen aan.

1 like

Of het nou waar is of niet moet diegene gewoon zn bek houden, bemoei je met je eigen zaken

5 likes

Ahh :pleading_face: die post van Elise :broken_heart:. Krijg er echt tranen van… Wat moet dat intens ondragelijk zijn.

13 likes

Dat sowieso! Het slaat echt nergens op om zoiets tegen iemand te zeggen/typen, mensen moeten zich eens wat meer met zichzelf bemoeien en niet met een ander.

1 like

Michelle legt in haar nieuwste vlog (een beetje) uit hoe zij (Koen en zij) het financieel gaan doen. En dat hij dus 2 dagen minder gaat werken. Ik denk dat ze meeleest want ze heeft het erover dat veel mensen zich afvroegen hoe zij het financieel doen haha. Wel een fijne situatie lijkt me en fijn dat ze daarin zo op een lijn liggen. Ze zegt wel iets over dat ze ervan schrok hoe ‘ouderwets’ de denkwijzen van sommigen waren, mbt man fulltime werken en vrouw niet of minder, maar volgens mij was zij degene die dit jaren geleden verkondigde het fijnste te vinden. In mijn herinnering was ze daar best uitgesproken over. Maar goed, da’s anders dus nu!

1 like

Deze vrouw wil een rood plekje op haar neus? :clown_face:

2 likes

Haha de rode plek is nog niet weg bedoelt ze.

1 like

Zit net op instagram en zie bij zo een mommyblogger met weinig volgers haar kind op een potje zitten en als ze opstaat zie je letterlijk gewoon haar doos. Snap gewoon echt niet dat je zo kan zijn als ouder van je kind.🥲

De blinde vlek die sommige mensen hebben wat betreft delen op social media verbaasd mij ook elke keer weer.

5 likes

Kun je het rapporteren? Lijkt me dat als je geen tepels mag laten zien, dit ook een gevalletje ‘verboden’ is. Die mensen hebben écht geen idee van de gevaren van social media he? Echt mind blowing.

1 like