Nog iemand de afscheidsceremonie voor Lara aan het kijken?
Ik kan er dus niet meer in:( kon waarschijnlijk alleen stipt om 14:00? Zo jammer, maar ik kijk m vanavond wel terug.
Via de HLN website? Je zou denken dat ie dan gewoon opent, al heb je het begin dan wel gemist. Dus later terugkijken is dan wellicht toch fijner (op het begin zit er overigens een ruis, maar die gaat er later af).
Ja er staat “volg hier de livestream” maar verder geen link oid. Dus kijk m idd vanavond wel rustig terug:)
https://www.hln.be/nina/volg-hier-de-afscheidsceremonie-van-nina-columniste-lara-switten~a1002750/
Hier zou de livestream automatisch moeten laden
Oh bij mij staat er onder de inleidingstekst een video waar je op kon klikken. Oef die vader is zojuist begonnen met spreken, zo verdrietig
Ja ik kom er nu wel in! Dankjewel!!
Vanaf 18u kan je een korte samenvatting van de afscheidsceremonie bekijken. https://www.hln.be/psycho/dit-was-de-ceremonie-voor-nina-columniste-lara-switten-steffen-zei-dat-hij-er-zou-zijn-lara-beloofde-hetzelfde-always-and-everywhere~a4e1e574/
Vraag weggehaald. Excuses voor de gekke vraag.
Daar heb je gelijk in.
Dit lijkt me geen serieuze vraag toch.
Misschien was het een beetje een gekke vraag. Heb hem verwijderd.
Iets te snel in mijn oordeel misschien. Excuses.
Beter nooit in een wipper dan teveel (wat ook heel vaak voorkomt)
Waar de ruzie van Mascha en Cynthia over ging
De brownie per post was vast de doodssteek.
Ben ik de enige die mijn wenkbrauwen lichtjes optrekt bij het feit dat Maike nu al andere ouders judget om de manier waarop zij het co-ouderschap aangaan wanneer een de ouders kwaad is op de ander? Ze lijkt zichzelf een schouderklopje te geven maar het is net 14 dagen uit met de vader van haar kind
Don’t get me wrong trouwens, ik ben een absolute voorstander van haar standpunt en vind het ook enorm jammer hoe sommige ouders de woede t.o.v. elkaar niet opzij kunnen zetten maar vind het jammer dat ze anderen openlijk veroordeelt terwijl ze eigenlijk nog niet eens echt is geconfronteerd met de meeste aspecten van co-ouderschap
ik volg haar niet maar alles wat er hier van haar gepost wordt staat me tegen. Wat een irritant mens.
Ze heeft me wel geinfluenced om dat jasje uit haar stories te kopen .
Wow Serena is echt een vampier, die is echt geen dag ouder geworden dan in dit filmpje