Het kan, maar het is wel gewoon zo dat de meeste mensen maar weinig last hebben.
Wel bijzonder dat ze niet gewoon de reactieâs op haar verhaal uit zet dan. Lijkt me handig als je âgeen discussie in je DMâ wil.
Zijn haar kinderen ook gewoon naar school? Of is die post van 15 uur geleden alleen voor de spon?
oh damn, en nog even benoemen dat ze natuurlijke immuniteit opbouwt oftewel mooi niet gevaccineerd die doos.
Dat benoemen van âje kunt het zien als een soort griep die op zân retour isâ
Nee, JIJ kunt dat zo zien. Wees daar blij mee. Er zijn ook jonge en gezonde mensen die behoorlijk ernstig of langdurig ziek worden door die âgriep op zân retourâ.
Nou inderdaad⊠maar al is dat zo, dan vraag ik me nog af of ze dat ooit zou toegeven/delen
Vooral mannen worden zwaarder ziek van Corona dacht ik. Met inderdaad aanslepende gevolgen. Ik ken jonge gezonde mannen die maanden na covid nog steeds geen trap op kunnen zonder compleet buiten adem te zijn.
Misschien zal zij er verder geen last meer van ondervinden, maar haar man voorbeeld wel.
We zullen het nooit weten
Ook echt âja ik had klachten die ik niet helemaal kon plaatsenâ
Nou vriendin ik weet niet waar jij de afgelopen 1,5 jaar hebt gezeten
Echt wat is zo iemand echt schijt irritant hĂš. Ik heb zelf long covid (gehad) en zelfs haar gun ik het niet maar kan hier zo agressief van worden joh. Aan 0 maatregelen houden en vervolgens als uiterste noodzaak 5 dagen na begin klachten maar laten testen, zulke mensen zijn echt asociaal. Met je natuurlijke immuniteitâŠâŠ schiet mij maar lek. Ben blij dat ik haar sinds Corona ontvolgd heb want blijkt wel weer dat ze niet bijgedraaid is.
Ik volg haar niet, maar zijn ze (man + Kelly) allebei niet gevaccineerd dan? Wel fascinerend als die groep nu allemaal alsnog corona gaat krijgen, want die kans lijkt me wel reël als je je niet opsluit en steeds meer opengaat.
Was er maar een manier om de kwetsbare mensen die wél beschermd willen worden te behoeden en dan de groep die fucking schijt heeft dan maar hun gang te laten gaan. Maar die tweede groep heeft ook schijt aan eerstgenoemde groep
Wat betreft âschijt aan de regelsâ zou het mij niets verbazen als er op het Wylde Pad ook nog eens een uitbraak is. Als ik die stories zie van het gefeest daarâŠ
Zulke mensen hebben helaas altijd geluk.
Ook met haar diabetes type 1 vliegt ze er waarschijnlijk er door heen.
Meen je.
Ik heb zn stories ook bekeken en je insinueert nu een beetje dat Kelly iets verzwijgt oid maar zo is het imo niet. Hij kreeg klachten en deed in de avond een (thuis?)test omdat hij wist dat hij dienst zou hebben de volgende dag (en dus met collegaâs op de kazerne zou zitten). Die was positief en toen hebben ze de volgende daq met het hele gezin getest bij de GGD.
Je kunt veel van ze vinden en ik vind dat moederhart gezeik en niet laten vaxxen ook dom, maar fact is dat ze klachten kregen en zich lieten testen. Zoals het hoort. En dat dat niet bij de eerste migraine is vind ik eerlijk gezegd niet zo gek. Ik zou bij migraine ook niet meteen een covidtest laten doen.
Ik ken dus iemand die meerdere mensen op een feestje besmet heeft omdat ze cocaĂŻne van dezelfde sleutel hebben gesnoven. Niks verbaast mij meer.
Ik begrijp je gevoel heel goed hoor, zeker weten. Maar als ik zie wat voor een ellende het afgelopen jaar was en hoe ik me fysiek gevoeld heb dan gun ik dat zelfs mân ergste vijand niet. Ik ben inmiddels een jaar verder en ondanks dat ik heel veel van Kelly en consorten vind, zou ik het niemand toewensen om zich zo te voelen als hoe ik me gevoeld heb/nog steeds voel. Desondanks vraag ik me wel af hoe dat soort mensen naar long covid krijgen, soms denk ik âje zou eens moeten wetenââŠ
Geen idee van de details, was er (gelukkig) niet bij. Maar dat je in een pandemie cocaĂŻne snuift van dezelfde sleutel als iemand met verkoudheidsklachten vond ik al special.
Kan je ĂŒberhaupt iets verstandigs verwachten van iemand ie cocaĂŻne snuift?