Mommybloggerstopic #7

Dacht dat m’n emoji wel genoeg was: :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue::stuck_out_tongue::stuck_out_tongue::stuck_out_tongue: niet alles zo serieus nemen;)

2 likes

Top dat je het ff laat weten​:pray::purple_heart:

14 likes

Pff ze heeft de kinderen maandag gewoon lekker naar school gebracht. Echt blijf thuis als je klachten hebt.

1 like

Heb helaas een aantal Corona ontkenners in de bredere familie en die continue wegzappen bij berichtgeving/talkshows etc en nieuws niet lezen. Had het over long Covid en toen zeiden meerdere ja dat is toch gewoon die nieuwe naam die ze hebben bedacht… dat covid op je longen ‘slaat’ zogenaamd… :roll_eyes:

Tja voor zulke mensen gelden er blijkbaar andere regels. Bij het basis hoop van m’n zoontje zijn in de eerste week al 3 klassen in quarantaine gegaan vw covid.

2 likes

Trouwens, Rachel was toch Van Sas als naam gaan voeren na hun huwelijk? Nu heet ze op Instagram weer gewoon zoals voorheen. Vond ik wel opvallend (zonder consequenties aan te verbinden ofzo), maar ben toch nieuwsgierig haha.

1 like

Dit valt echt elke week weer iemand op haha, heeft nog niemand gewoon gevraagd aan haar waarom ze haar meisjesnaam weer gebruikt?

Heb vandaag nog van onze babs dat je gewoon via je digi d je achternaam (na trouwen dus) kan veranderen

5 likes

Ik vond dit echt een nare sneer naar de mensen die gevaccineerd zijn…

1 like

Nee dat heeft ze weleens in haar stories verteld.

Denk dat het komt door de marketing rondom haar collectie met Sissy-boy (Indonesische prints etc.).

Haha😂

75 likes

Zo top dit haha

4 likes

Is dit serieus bedoeld?
Ik had deze vraag idd vorige week ook al gesteld, maar niemand heeft er antwoord op.

Die Lois is echt een heldin.

En die Kelly… boontje komt om z’n loontje.
( zal ik wel niet mogen zeggen maar doe het toch)

1 like

Ik stelde de vraag ook al paar weken geleden. Eerst was het #teamvansas en nu haar meisjes naam. Helemaal prima natuurlijk maar het is wel opvallend.

1 like

Wss omdat het met haar Indonesische roots te maken heeft ;).
Tis niet dat je meteen relatieproblemen hebt als je liever je eigen naam weer wil gebruiken.

Ik ben dan net zo onfatsoenlijk. Hier een partner die nu pas na 1.5 jaar weer zijn gewone leven en werk kan doen. Met alsnog een beperking qua energie. Door het ‘griepje’. En dan bedoel ik ook 1.5 jaar moeten aan horen dat het maar een griepje is van zulke mensen terwijl dit aan de gang was en wij in de shit zaten. Dus ja sorry. Ik gun sommige mensen wel een pittige tijd en een wake-up call.

15 likes

Eens! Als nou die KC die wake-up call kan zijn voor alle ‘het is maar een griepje’ mensen… ja!

1 like

Het is ook helemaal niet goed voor je om zomaar allerlei supplementen te gaan slikken zonder dat je aanwijsbare tekorten hebt

25 likes

God wat een verschrikkelijk domme kut is dit toch, sorry voor degenen die dit offensive vinden maar facts are facts.
En what the f*ck zijn “Multi Mama” pillen.

55 likes

Love De Tuinen maar door deze trienen als KC krijgt het wel een slecht imago :slightly_frowning_face:

3 likes