Mommybloggerstopic #7

Haha ja ik vind het ook verwarrend bij elkaar omdat het zo erg op elkaar lijkt. Ben benieuwd of dat in praktijk ook gekke situaties opleveren omdat loa en lou best wel op elkaar lijken.

1 like

Ik las Lou Lou maar door jouw post zie ik nu dat het dus Lou Loua is :sweat_smile:

1 like

Haha, ik heb dit echt twee keer gelezen en zelfs toen vond ik het nog verwarrend. Zou me zelf dan echt wel is vergissen als ik vrienden/familie van hun zou zijn.

Maar ach, mijn ouders haalden thuis ook alle namen door elkaar en die leken totaal niet op elkaar :joy:

2 likes

Lijkt me eigenlijk best handig. Één naam noemen, beide kinderen komen. In mijn familie lijken de namen totaal niet op elkaar en toch word ik steeds bij de verkeerde naam genoemd omdat mensen in de war zijn.

Ze benoemd lou en loua apart dus lijkt me eerste en tweede naam dan.

5 likes

Ik ken deze mensen helemaal niet, maar zijn die namen niet een verwijzing naar die law of attraction dat ze zo op elkaar lijken?

Ze kan ook gewoon Law Of Attraction roepen

19 likes

Haha ik ben niet de enige. En dan snap ik wel dat je ze allebei zo noemt. Anders zou het wel erg lullig zijn. Of dat je de tweede dan Lot noemt ofzo.

3 likes

Moet je dan nog steeds de kinderen roepen?
Denken aan zou met die namen toch wel genoeg moeten zijn

20 likes

Och natuurlijk! Stom van me.

1 like

Ik vind het wel slim. Mijn zusje en ik hebben twee hele verschillende namen (denk sarah en johanna ofzo) en onze hele jeugd zijn we door onze ouders bij de verkeerde naam genoemd, of sanna or jora oid. Als deze moeder d’r kind bij ongeluk bij de verkeerde naam noemt kan ze gewoon doen alsof dr neus bloedt en doen alsof het kind haar verkeerd verstaan heeft. Geen boze kinderen met een trauma later :rainbow:
(mijn zusje heeft oprecht best last gehad van verkeerde naam steeds, maar die had ook onderliggende problemen)

3 likes

Dat is al jaren zo toch?

Zie em echt overal, en dan Mae, Kae , etc. Er aan geplakt. Dan is het helemaal compleet.

Edit: ojaaa en Maeve hoor je opeens ook overal.

6 likes

Sommige namen zijn heel leuk en dan jammer dat het zovaak terugkomt overal. Dan is de lol er een beetje vanaf idd.

Niet mijn smaak namen. Sowieso loa en Lou lijken teveel opelkaar en lou loua ook wel apart achter elkaar. Gewoon Loua Roos was mooi geweest. Maar soit. Ieder z’n ding.

1 like

Elise B.oers een week alleen met de tweeling. Vooral veel geklaag over hoe zwaar het is. Lijkt mij ook, daar niet van, maar echt iedere 5 minuten, zo zwaaaaarrrrr.

4 likes

Inderdaad, we get it, het is zwaar!
In de comments valt men ook een beetje over het gepuf. Hoe uitzonderlijk is het om een week als moeder voor je eigen kinderen te zorgen. Terwijl ze naar de opvang gaan, in het weekend naar opa en oma en ze tussendoor ook nog hulp krijgt van zus, tante en een vriend.

4 likes

Ze maakt er zo’n ENORME happening van, het is ook gewoon geen leuke video met al dat geklaag. Ik heb hem op een gegeven moment uitgezet, maar misschien vinden ander mensen het wel leuk om naar te kijken :woman_shrugging:t2:

Heb je de vlog gezien? Ik zeg niks over de hulp die ze heeft of over een ander. Het is gewoon irritant vind ik dat ze het constant moet benoemen.

1 like

Ah oké, je zei reacties en er waren er maar 2 :joy:

1 like

Ja jeetje het kan ook best zwaar zijn soms. Maar dat is nou eenmaal zo. Hoef je niet steeds over te klagen onder het mom van “ik ben zo eerlijk!/eerlijke content”

Is toch ook helemaal niet gezellig, zo’n klagend persoon de hele tijd.

2 likes