Mommybloggerstopic #7

De bratwursf van de vega slager ook niet? Ik ben zelf geen mega kenner van vleesvervangers maar heb wel van meerdere mensen gehoord dat ze die naar frikandel vonden smaken!

2 likes

Door het gesprek hier was ik lichtelijk in de war toen ik vanmiddag een broccoli-gezichtsverzorgingslijn bij de HEMA zag. Ik heb denk ik een superfood trend gemist.

9 likes

Bij deze meid kun je inmiddels alles verwachten. Volgens mij heeft ze alle extremiteiten al gebruikt om te proberen haar gelijk te halen. Ze projecteert echt alles op haarzelf.

Heb flashbacks naar de keer dat ik op de middelbare school op uitwisseling was naar Spanje en de ouders van mijn gastgezin doodleuk aardappels en sperziebonen in één pan kookten en vervolgens het kookvocht opdronken. Moet nog bijna kokhalzen als ik er weer aan denk.

2 likes

Vegetarische slager saucijzenbroodje staat er nog niet tussen. Gaat dat proeven. Echt een geweldige namaak!

4 likes

Haha nee niet naar frikandel indd, maar wel een goede nepperd! Sterkte :pray:t3:

Snapt iemand wat er met Marlinschrijft gebeurd is? Ik zie allemaal berichtjes voorbij komen met dat ze mensen opgelicht heeft. Kan het account ook niet meer vinden.

2 likes

Kwam hier naartoe met dezelfde vraag :nerd_face:

2 likes

Ik zag dat een ander instagramaccount er een heleboel stories over heeft geplaatst, maar zonder ondertiteling en ik lig al in bed dus kan het niet luisteren :joy:

3 likes

Wilde het net hier gaan posten. Ze heeft dus zogenaamd geld opgehaald voor stichting vluchteling. Het geld ontvangen op haar privé rekening, screenshots gemaakt dat het geld dus naar die stichting is gestuurd. En een andere mommy heeft die stichting gebeld en kreeg te horen dat dat geld nooit is ontvangen.

Het account met de stories waarin alles wordt verteld staat op het account van huisje.merlin.

2 likes

En het vega frikandelbroodje bij de ah togo? Die had ik van de week en was echt geweldig!

1 like

Ja, heb de stories ook beluisterd
En ze stuurt dan een vervalst bewijs dat ze het geld gedonderd heeft maar die stichting heeft idd niks ontvangen. Maar volgens mij gaat er nu een beerput open over Marilyn want er gaan al langer verhalen over haar in de rond.

Lois kruidenier heeft dit gepost ^

2 likes

Wow, wat heftig! Ik heb via mijn webshop eens een doneeractie gehouden voor een natuurramp maar was zo bang om als fraudeur bestempeld te worden dat ik letterlijk elke persoon die wat had gekocht/gedoneerd een betaalbewijs heb toegestuurd van mijn donatie aan de hulporganisatie.

Heeft die Marilyn er nog op gereageerd? En heeft st. Vluchteling dit echt zwart op wit bevestigd of gevalletje miscommunicatie? Kan bijna niet geloven dat iemand dat echt zou doen. Kan je volgens mij zelfs aangifte van doen?!

5 likes

Die huisje merlin zegt het zwart op wit te hebben, je kunt haar dmen. Marilyn heeft nog niet gereageerd

Ze heeft Account op privé gezet;) en er is een screenshot van de mail waarin dat staat. Gaat om een bedrag van 1156 euro!

Ja ik heb ze net ook beluisterd, wat een figuur joh, verzin je toch niet? En dan ook gewoon een afschrift vervalsen :scream:

3 likes

Het zou oorspronkelijk ook naar een andere stichting gaan. stichting zeecontainer konden mensen voor doneren. En ze heeft het ineens zelf ook veranderd naar st vluchteling (wat al niet correct is om te doen).

Maar echt. Denk oprecht dat je gewoon letterlijk ziek in je hoofd moet zijn wil je dit soort dingen doen. 3 kinderen, de vierde op komst en dan besteed je je vrije tijd aan mensen oplichten.

Nou dat! Wat een oplichterij! Zo erg! Die vluchtelingen kunnen het zo goed gebruiken en ze houdt het gewoon zelf.

Wow heb de stories gekeken. Sprakeloos, niet oke dit. Hoop dat iedereen die heeft gedoneerd ook aangifte doet. Deze vrouw mag hier niet mee wegkomen.

1 like