De posts van de admins en mods van dit forum zijn anders ook wel eens erg laag, dus daar kan ik me weinig druk om maken eigenlijk.
Ik zou jou als admin van t forum af yeeten als je zon tokkie post naar mij zou sturen.
Ja ik ben gewoon cynisch. Als je leest (ook op dit forum) hoe vrouwen vaak hemel en aarde moeten bewegen om gesteriliseerd te worden als ze dat wel willen, verbaas ik me erover dat het hierbij blijkbaar wel zo makkelijk gaat. Niks mis met goed informeren, maar blijkbaar wordt het niet door iedereen zo ervaren.
Dit.
Ik ‘verwacht’ eigenlijk wel dat mijn vriend een vasectomie zal laten uitvoeren eens onze kinderwens vervuld is, nadat ik al meer dan 15j anticonceptie neem.
Een vasectomie voor een man is ook pakken minder ingrijpend qua ingreep dan een sterilisatie voor een vrouw.
Jammer dat er nog steeds zo dikwijls van wordt uitgegaan dat het alweer enkel de taak is van de vrouw om zwangerschappen te voorkomen.
Nu gaan alle kontenlikkers van de mods en admins even met zulke posts strooien.
Nee ik pakte gewoon mn kans om jou te vertellen dat ik je een tokkie vind
Lol kontenlikker van de mods ‘t is goed met je.
Ik zal maar niet vertellen wat ik van jou vind dan.
Whahaha serieus? Moeilijk doen om een middelvinger emoticon terwijl hier echt hele lelijke dingen over mensen word gezegd?
Stop gewoon dan!
Misschien moeten we allemaal gewoon stoppen?
Iemand kan wel zeggen te stoppen maar als reactie na reactie blijft volgen.
Weten we nou al wat het verhaal achter de vermeende donatiefraude was? Was het een storm in een glas water? Heeft de momfluencer iedereen gewoon genaaid en komt ze ermee weg?
Ik denk eerlijk gezegd dat ze dit wel gaat proberen. Nog even een paar weekjes… dan is de baby er en is iedereen het vergeten. Denkt ze.
“Whaha”, ja, serieus. Ik vind dat vrij dom, net zoals lelijke dingen over andere mensen zeggen trouwens, dat vind ik ook niet oké
Ik wilde net hetzelfde posten? Ik breek mijn hoofd er ook over hahaha. En waarom moet het geluid ook uit?
Lijkt me pis of bier, spannender dan dat zal het niet zijn
…
Op dit forum wordt (in bijv het wayrwt topic) fel gereageerd op complimenten over het uiterlijk van mede forummers - immers, het zou ongepast zijn iemand te complimenteren met iets waar hij of zij niets voor gedaan heeft.
Mag je dan wel dit soort sneren over iemands uiterlijk, meer specifiek iemands uitdelen? Of geldt deze vrijstelling alleen voor de admins?
Logisch want ik heb ook geen duizenden volgers maar ik kan me hier zo niks bij voorstellen
Pff wat veel berichtjes. Hop ik gooi ze allemaal weg en wie echt antwoord wil stuurt het nog maar een keer.
Ga ik denk ook maar eens proberen op m’n werk.
Daar heb je een goed punt ja. Dat is niet handig en onnodig. Het is alleen jammer dat het met zo’n toontje moet alsof ik me bewust boven de rest plaats. Maar goed, wij weten inmiddels ook wel dat er altijd een paar mensen zitten te azen op een verkeerd woord van een mod om even hun gram te halen. Terwijl we helemaal niet te beroerd zijn om ons ongelijk toe te geven. Zoals ook in deze.