Mommybloggerstopic #7

Oh wat erg ditđŸ˜±

5 likes

Jezus deze vrouw is vast geen 45 maar ze lijkt echt even oud als Estelle Cruijff, echt geen jeugdige look zo’n oranje kop.

14 likes

Ik vind dr best goed uitzien tbh :joy: Vind alleen heftig dat ze haar kleur dus te danken heeft aan zonnebanken. En geen self tan queen is. En waarom moet ze nog bruiner met zelf bruiner. Maargoed yolo

1 like

Wil & Tien zijn helemaal herboren na hun me-time tweedaagse. Benieuwd hoeveel persoonlijke ontwikkeling en inzichtsposts er nu gaan volgen :sweat_smile:

3 likes

Hebben ze weekend gehad?

23 likes

Weekend is voor de plebs.

1 like

Owww die stories van Elise over Guusje. Hartverscheurend

6 likes

Vooral dat laatste filmpje van haar en Guusje :pleading_face:

5 likes

Tiger Elise is haar geklaag in het weekje van Wout z’n afwezigheid wel aan het goedmaken zeg. Ibiets met dr zus, daarna een weekend in de bossen met de famz, toen 24 uur Spanje met Kia en nu een nachtje hotel met Wout.

9 likes

Oh man wat een onmetelijk groot verdriet. Kan me echt niet voorstellen hoe dit voor hun voelt :pensive: vreselijk

3 likes

Haha ja maar dan door de week, een spa met overnachting en daarna naar Sue.

1 like

Jep, en Vita zat weer met Ro in het vliegtuig ergens naartoe. Ga ze maar ontvolgen denk ik, kan dit niet aan :sweat_smile:

5 likes

Ik vind elise nog steeds leuk en hoe vaak ze op vakantie gaat moet ze grotendeels zelf weten maar voor 24 uur mensen naar SPANJE laten invliegen kun je als merk toch niet meer verantwoorden?! Man het is 2021 come on we weten nu toch beter. Echt een huge faal voor Kia. Shame on you.

Als ik elise was zou ik dit ook niet goed kunnen praten voor mezelf.

58 likes

Om een elektrische auto te promoten :face_with_raised_eyebrow:

48 likes

Reacties gaan ook veelal daarover
Zal wel weer een excuus video aan komen

Edit: ofja excuus, verdediging/goedpraten

3 likes

Echt te bizar voor woorden dat er niemand in het marketing team van Kia zit met hersens. Ben er echt bozer om dan ik zou moeten zijn geloof ik. Maar als dit soort dingen nu nog steeds gebeuren, waar gaan we dan heen met z’n allen. Zo ongelooflijk schaamteloos.
Is er geen meldpunt voor zoiets? Heb heel veel zin ze aan de klimaat-schandpaal te nagelen :sweat_smile:

24 likes

Bizar inderdaad. Ga lekker heen en weer over de Afsluitdijk om die auto te promoten ofzo. Wij hebben zelf een Kia helaas maar vind het ook not done :sweat:

6 likes

Ik zie maar 2 of 3 afkeurende reacties, of verwijdert ze dingen? Helaas ook een hoop: “JuLlIe mOetEn nIeT zO zeUrEn” en “LeEf eN laAt LeVen”

3 likes

Oh heb ze niet geteld, zag er een aantal met veel likes

Vond de blog van Marlieke over haar ADHD diagnose wel interessant. Vond haar erg onrustig de laatste tijd maar ja dat snap ik nu wel. Wel ballen om zoiets persoonlijks te delen.

4 likes