Mommybloggerstopic #7

Vooral ook self care events voor en door powervrouwen met veel geld en privileges en kansen en vangnetten :sparkles:

5 likes

Ander kom jij even licht brengen

3 likes

Sarcasme, niet voor iedereen.

5 likes

lois heeft er nu ook een hele grappige post over op insta, over lichtwerkers hahaha en de reacties zijn ook geweldig! Ben blij dat zij een van de weinige mensen is gewoon met beide benen op de grond staat, pff

11 likes

Dit. Dit is de spijker op z’n kop :hammer: Go Lois.

49 likes

Yes👏 Ik vind het zo bizar dat er niet meer kritiek op komt. Voor een paar dagen vliegen naar Curacao en verblijven in een superdeluxe resort (“kijk hoe mooiec grote kamers!!”) om het licht te brengen. Wie the fack bedenkt dit?!

13 likes

Pff ja dat de huismuts ook schaamteloos haar enorme kamer filmt in een luxe resort. Groot gelijk hoor, na een dag ellende te hebben gezien is het echt nodig om even bij te komen in je kingsize bed!

22 likes

Ja die bedoelde ik inderdaad. Vreeselijk. :roll_eyes:

1 like

En dan ondertussen in je koffer kutstiften en make up van de Zeeman meenemen voor de flitsbezoeken aan hun projecten, hopelijk is ze trots op zichzelf als ze in dat resort aan haar cocktail zit.

16 likes

Ja hoe langer ik hier over nadenk hoe bozer.

7 likes

Écht wat verdien jij dit! ! 🥲

15 likes

Eindelijk éven tijd voor jezelf!!!

DIT is wat mensen bedoelen als ze influencers een easy money luizenleventje vinden hebben. DIT.

42 likes

Vind vooral ook irritant dat ze zo impliceert een of andere natuurlijke magische disney zeemeermin te zijn ‘een duik in de zee, lippenstift en oorbellen is alles wat ik nodig heb’

Ja en die eyeliner, wenkbrauw poeder en waarschijnlijk de rest van je full face make up.

49 likes
  • en instagram filter
17 likes

Gelukkig bestaan er ook mensen die wél kritische reacties plaatsen! :tada:

77 likes

Kun je dit ook een soort greenwashing noemen wat Corendon hiermee doet?

4 likes

Ik vind het ergens ook knap dat je geen seconde denkt: Is dit wel zo goed voor mijn imago?

9 likes

Oh ik denk dat ze juist heel goed weten dat ze honderden reacties krijgen met “fantastisch :heart::heart::heart:“ “zo goed van jullie :heart::heart::heart:“ “wat een mooie mensen zijn jullie toch :heart::heart::heart:“ “zó verdiend! :heart::heart::heart:“, vele vele malen meer dan wat aan kritiek zou komen (en kritiek is ook zo verwijderd als het ze niet aanstaat en dan waait het weer over). Ze hebben dondersgoed berekend dat hun imago niet noemenswaardig in het geding zou komen.

8 likes

Ja maar echt, dit vind ik bijna nog erger dan het hele reisje zelf, dat zoooooooo veeeeeeel mensen dit gewoon echt prima vinden :nauseated_face:

17 likes

Of, nog erger: ze geloven oprecht dat een knuffel van hen meer waard is voor een kind dan een jaar schoolgeld (wat ik zo inschat dat dit tripje heeft gekost).

6 likes