Die laatste is hopelijk sarcastisch…
White saviour syndrome
Aha oke! Ik dacht dat greenwashing ook te maken had met of je maatschappelijk betrokken bent. Maar als bedrijf doet Corendon zelf toch niet aan voluntourism op deze manier? Dat doen alleen die meiden? Tja lastige discussie. In ieder geval financieren ze het wel dus reden genoeg om nooit een reis bij ze te boeken.
Oh mennn wat gênant, zeker bekeken vanuit de ogen van die maatschappelijke projecten… zitten ze daar lekker allemaal te giechelen op het strand in chique bikini’s en met cocktails en royale ontbijtjes, gelovend dat ze het licht komen brengen… En dan verkondigen dat ze iets goeds (gaan) doen… wat dan in godsnaam?
De combinatie van een maatschappelijke doelstelling een een luxe vakantie is gewoon echt niet goed te praten. OF/OF is nog een ander verhaal, maar ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als ik dit zie…Dat geld had echt 100x beter besteed kunnen worden…
Gelukkig wel wat kritische noten nu bij Sanny. Echt, drie jaar geleden ofzo vond ik het echt leuk om haar te volgen maar ze is helemaal doorgeslagen.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Mommybloggerstopic #7 (Deel 4).