Mommybloggerstopic #7

Echt een bord voor dr kop. Iedereen mag toch lekker zelf weten of je het deelt met je familie en vrienden.

En over dat loslaten. Ik was mijn eerste en tweede zwangerschap er mee bezig. Eerste keer omdat het een medisch traject was en tweede keer niet maar wel met ovulatietesten enz in de weer. Toch beide keren zwanger geraakt dus dat loslaten is zo’n bullshit.

2 likes

Wat een onzin verkondigd zij zeg. Ze is zwanger geraakt door een medisch traject en niet door het los te laten.
Dus iedereen die niet zwanger raakt, laat het niet genoeg los??
Wat een bullshit

12 likes

Vreselijk die uitspraken over loslaten en dat komt het wel :nauseated_face:

4 likes

Of dat God het dan voor jou blijkbaar niet “bepaald” heeft. Wtf. Lulkoek gewoon. Zo toxic dat ze dit op deze manier verkondigen. Kan me voorstellen dat dit sommige vrouwen behoorlijk onzeker kan maken. En de schuld nog meer bij zichzelf zoeken dan ze misschien al doen :disappointed_relieved:

7 likes

Ja hallo moet je nou loslaten of visualiseren? :tired_face:

#loslaten #loa #huh

18 likes

Ja, ik heb zoveel vragen nu!!
Hopelijk maakt een andere mommyblogger snel een video over hoe ze zwanger is geraakt door een zwangerschap te visualiseren.

4 likes

Ik kan hem niet serieus nemen, met 4 kinderen van 2/3 vrouwen. Daaaag.

5 likes

Hahahaha nou mijn kind heeft echt niet voor mij/ons gekozen. Hoe werkt dat ook? Kijkt hij toe terwijl we seks hebben en denkt dan ‘oké deze keer vlieg ik met mijn ziel in de eicel zodat die bevrucht kan worden’. En is er dan een soort kamer vol babyzieltjes?

Nah sorry alles wat hij in zich heeft komt gewoon van een spermacel en een eicel. Beetje saai, dat wel.

33 likes

Ja +1 op alles!
En positief denken hè!!

3 likes

Nou ZiE jE wEl !! Je had het dus TOCH losgelaten!!1!

11 likes

Waarom is iedereen zo ‘Oh lieve schat ik ben zo blij voor jullie dankjewel voor je openheid :heart::heart::heart::heart:’ onder die video, en slaat niemand aan op dat loslaten stuk? Waarom zijn zo weinig mensen kritisch?

Ik gun het haar van harte hoor, moeilijk zwanger worden wens ik echt niemand toe. Maar slinger gewoon niet van die onzin de wereld in. Als loslaten echt de oplossing was zouden artsen wel cursussen mindfulness aanbieden ipv IVF :expressionless:

8 likes

Wil heeft haar jongste kind laten inenten. Had ik niet verwacht, al hoewel ze minder zweef dan tien is. Of minder zweef overkomt.

3 likes

Er stond wel een :-1: achter de tekst, dus dat kan een dubbele betekenis hebben haha

1 like

Tien heeft haar kinderen ook laten inenten. Laatst zei iets over een bmr vaccinatie voor haar jongste, dat die hopelijk niet zoveel last had als de oudste.

2 likes

Deze opmerking slaat nergens op. Er zijn zoveel mensen met kinderen bij verschillende partners, heeft niks met wel/niet serieus nemen te maken.

7 likes

Ongelofelijk zulke reacties :pleading_face:

29 likes

Ik denk dat ze dat duimpje deed omdat ze het sneu vindt dat haar kind er pijn van had gehad. Zo heb ik het opgevat

1 like

Ik hoop dan maar dat dit kinderloze 17jarigen zijn die geen idee hebben wat ze zeggen.

1 like

Ik had op het profiel gekeken en als ik het goed zag is het 40+…

Om te janken

2 likes