Mommybloggerstopic #7

Geweldig verwoord. Helemaal waar.

2 likes

Het valt mij op dat bij Willemijn en Martine de laatste tijd de kids vaak zichtbaar in beeld zijn. Hebben ze hier pas iets over gezegd? Naar mijn idee deden ze dit in het verleden bewust niet. Vandaag zelfs een #spon met de kids op de insta van Wil :thinking:

Ja dat blijkt wel bij al die mominfluencers!
Maar die ommezwaai vind ik zo opvallend en naar mijn idee hebben ze er ook nooit wat over gezegd toch?

Viel mij ook op, ze zullen er wel geld in zien. Vind het zo jammer dat ze dan niet op zoek gaan naar andere manieren maar in plaats daarvan je kind voor het grote publiek op internet slingeren. Lijkt me een stuk schadelijker dan een (Corona)vaccin.

6 likes

Die bakfietsen van 4k moeten toch ergens van betaald worden :face_with_head_bandage:

21 likes

Martine vorige week zelfs een video die alleen maar over haar kind ging (in de speelgoedwinkel). Ook regelmatig volop in beeld

1 like

Ik zag van de week een kind van een niet (heel erg) bekende instagrammer. Zij plaatst vaak grappige filmpjes van haar dochter.

Ik voelde me zo’n intruder omdat ik zo veel wist over dat kleine meisje. Voelde echt heel gek. Ik heb daarna ook alle momfluencers van mijn Instagram gewist.

6 likes

Voelt naar he! Had dat hier ook gepost laatst, echt best ongemakkelijk ofzo om zoveel te weten van een klein kind dat mij niet eens kent en geen enkel benul heeft.

4 likes

Ik heb zelf een zoontje, en ik kan me echt niet voorstellen dat ik allerlei dingen over hem zou vertellen in de camera en hem zou filmen en dat dan door duizenden vreemden bekeken wordt. Echt bizar dat de privacy van je kind je zo weinig waard is.

20 likes

Vraag me oprecht af wat t.ienvanwil gisteren zo verdrietig maakte? Al die reacties ook op haar foto van vandaag


1 like

Ik zie het ook net. Ik zie ook geen bericht van gister meer dus ik denk dat die is gewist?

1 like

Nu ben ik ook nieuwsgierig.

4 likes

In een instastory zei ze dat ze een heel verdrietig telefoontje had gehad, “eentje die je liever niet opneemt”. En dat ze daarom ook geen vrijdagvideo zou uploaden.

Maar iets van een specifieke uitleg heb i niet gezien.

2 likes

Hier ook


Jeeeezus die Billie Rose gaat wéér verhuizen.

Je moet er maar zin in hebben.

3 likes

Niet normaal en dan steeds alles opnieuw spon. De 3e verhuizing in 1.5 jaar tijd? :joy: Maargoed verhuizen bij influencers is wat gemakkelijker; keek net de vlog van Elise en “wil even duidelijk zijn dat dit geen samenwerking is met het merk, we hebben alleen de verf allemaal gekregen. Worden we niet voor betaald”.

9 likes

True. Zie nu al reacties als; Yes, verhuisvlogs zijn het leukste!

Ik graag me af je betaald ook telkens weer kosten koper bij zo’n verhuizing of niet? Kan nogal in de papieren lopen ook.

1 like

Volgens mij huren ze dacht ik.

Volgens mij huurden ze het huis. Snap opzich wel waarom ze willen verhuizen deze keer maar jezus je moet er maar zin in hebben, ook wss weer alles schilderen en behangen in ~bohemian vibes~

3 likes