Mommybloggerstopic #7

Nee ze zei dat ze allemaal rond zijn oid, dus geen scherpe hoekjes

En zo was het…

5 likes

Ik huil :sob: Hoe gezellig was die oude tuin. Paar mooie plantjes/bloemetjes erin en je was klaar geweest. En als ze het dan echt zo erg vond om af en toe met een gieter en een schoffel rond te lopen had ze van die 20.000 euro (of zoiets?) twintig jaar een tuinman kunnen betalen.

31 likes

Zo, Tien heeft ook alleen wat met moeder aarde als het haar uitkomt :confused: hoe ze zo lyrisch en spiritueel is over de natuur soms, en dan is dit haar tuin…

Moeder aarde? Not in my backyard (ha ha)

20 likes

Gezellig? Het was dit hoor, een grote woeste jungle!

19 likes

Precies, wij hebben ongeveer net zo’n grote tuin als Tien (schat ik in) en dan ook nog een best grote voortuin. Hebben gewoon planten, bomen in de tuin staan. En gras. Oke nu in dit seizoen moet je elke week ff grasmaaien. Maar da’s met een halfuurtje ook wel gepiept. En als je een keer in de paar weken ff een uurtje door de tuin gaat, onkruid wieden enz is het echt goed te doen. In het voor/najaar wel wat meer snoeien maar daar ben je met een zaterdag ook wel mee klaar. En wij hebben echt geen “spannende” tuin ofzo. Het ligt vooral aan hoe je het inricht, wat voor planten etc. Echt niet zoveel werk als je denkt. Maarja het is ook maar net waar je prioriteiten liggen

8 likes

Klinkt eerlijk gezegd als best veel werk. Ik moet er niet aan denken om dat in het weekend ook nog te doen naast schoonmaken, boodschappen en de was.

7 likes

Er ligt ook kunstgras toch? Echt hoeveel moeite is het om gras te maaien. Vind dat echt het simpelste en meest bevredigende klusje van onze tuin.

4 likes

Voor 20K kan je best een leuke robot maaier nemen haha!

8 likes

… Oh nee :sweat_smile:

15 likes

Maar ik ben dus niet eens elk weekend in de tuin bezig (behalve nu dan dus grasmaaien). Als ik zou willen, kan dat. Want er is in principe altijd wel iets te doen. Maar ik ben wat dat betreft echt een luie tuinierder :yum:

1 like

De post is verwijderd? :laughing::face_with_monocle:

7 likes

Is de tuin van Martine nou verwijderd van die onderhoudsarmoe instapagina? Ik kan hem niet meer vinden.

3 likes

Denk het! Ik kan hem ook niet meer vinden. Jammer wel haha

2 likes

Ja ok maar ieder week grasmaaien is enkel nodig als je een strakke korte gazon wil. Wij hebben het al minimaal anderhalve maand (bewust) niet gemaaid en nu is het inderdaad lang, maar toch niets mis mee? Juist fijn dat er zo ook wat bloemetjes doorkomen, maakt de bijtjes en ander leven blij.

8 likes

Zou Tien nou echt als een Karen die post hebben laten verwijderen? :joy:

31 likes

Ze hebben gelukkig nog wel een fijne story geplaatst

17 likes

Wow, shade is real…

5 likes

Ja, als je het account vraagt beantwoorden ze dat idd.

4 likes

Maar dan moet iemand haar toch wel getipt hebben? Lijkt me sterk dat ze het zelf opeens zag, want ze volgt het account niet

In de bio van het account staat ook “NB onze tuiniers hebben recht op privacy. Val ze niet lastig”. Stond dit er al?

6 likes