Mommybloggerstopic #7

Voor 20K kan je best een leuke robot maaier nemen haha!

8 likes

… Oh nee :sweat_smile:

15 likes

Maar ik ben dus niet eens elk weekend in de tuin bezig (behalve nu dan dus grasmaaien). Als ik zou willen, kan dat. Want er is in principe altijd wel iets te doen. Maar ik ben wat dat betreft echt een luie tuinierder :yum:

1 like

De post is verwijderd? :laughing::face_with_monocle:

7 likes

Is de tuin van Martine nou verwijderd van die onderhoudsarmoe instapagina? Ik kan hem niet meer vinden.

3 likes

Denk het! Ik kan hem ook niet meer vinden. Jammer wel haha

2 likes

Ja ok maar ieder week grasmaaien is enkel nodig als je een strakke korte gazon wil. Wij hebben het al minimaal anderhalve maand (bewust) niet gemaaid en nu is het inderdaad lang, maar toch niets mis mee? Juist fijn dat er zo ook wat bloemetjes doorkomen, maakt de bijtjes en ander leven blij.

8 likes

Zou Tien nou echt als een Karen die post hebben laten verwijderen? :joy:

31 likes

Ze hebben gelukkig nog wel een fijne story geplaatst

17 likes

Wow, shade is real…

5 likes

Ja, als je het account vraagt beantwoorden ze dat idd.

4 likes

Maar dan moet iemand haar toch wel getipt hebben? Lijkt me sterk dat ze het zelf opeens zag, want ze volgt het account niet

In de bio van het account staat ook ā€œNB onze tuiniers hebben recht op privacy. Val ze niet lastigā€. Stond dit er al?

6 likes

:joy:

11 likes

Ik! :raising_hand_woman: Op de Twitter pagina stond die wel mooi uitgebreid, zou die inmiddels ook verwijderd zijn? :pleading_face:

5 likes

Wow mijn voetzolen doen pijn van hier alleen al naar kijken

21 likes

Ze zegt ook echt ā€œhet loopt echt heerlijkā€. Yeah right :exploding_head:

Ik vind de stenen op het strand ook gewoon kut lopen. Draag dan niet voor niets waterschoenen. Maar okeee

3 likes

Ik kan geen andere reden bedenken waarom het verwijderd is, als dat ze er zelf om heeft gevraagd. Dan laat je jezelf ook wel een beetje kennen zeg :roll_eyes:

7 likes

Ik snap ook eeecht niet waarom je in godsnaam zoveel grint in je achtertuin zou laten storten? Ik ben echt geen voorstander van betegelde tuinen maar als je dan toch per se ā€˜onderhoudsarm’ wil snap ik niet waarom je dit grint zou nemen i.p.v. tegels of kunstgras? Met grint kan je toch letterlijk niks. Kinderen en hond kunnen er niet lekker spelen, het loopt überhaupt kut, je kan er geen terrasmeubilair of speeltoestellen neerzetten, etc. Ik snap gewoon echt niet wat het idee achter al dat grint is. Ik ken zulke grintoppervlaktes eigenlijk ook niet anders dan voor een oprit.

33 likes

Volgens mij is grind wel beter voor de afvoer van regenwater dan tegels?

Het is zeker mijn smaak niet deze tuin, maar het kan veel erger. Van bijv. dit soort tuinen krijg ik echt een error in mn hoofd: https://twitter.com/onderhoudsarmoe/status/1397995949692264449/photo/1

6 likes

Haha jezus wat een arremoei. Maar alsnog lijken tegels -hoe lelijk en slecht voor de natuur ook- me dan in ieder geval nog praktischer dan die grindbak.