1838 zag ik…
Het ziet er tof uit maar ik vind het ook echt veel geld. Tegelijkertijd ook niet gek voor een vakantiehuis in de zomer in NL
1838 zag ik…
Het ziet er tof uit maar ik vind het ook echt veel geld. Tegelijkertijd ook niet gek voor een vakantiehuis in de zomer in NL
Ughh die munten zijn echt een noodzakelijk kwaad dat je maar voor lief neemt als je naar een feest gaat, niet een ervaring die je wil nabootsen als je op vakantie bent?
Misschien kunnen ze nog wat viezige dixies neerzetten en ergens een onnodig lange rij voor het echte festivalgevoel
Ja, dat zag ik. Hoe ik het lees, is die zwemvijver dan toch geen pingo (maar een pingoruïne oid?). Vind het een beetje pretentieus geneuzel om het zo te noemen, maar dat past wel bij het park, denk ik.
en een kapot gelopen grasveldje waar ze de sproeier aanzetten om het echte lopen door de modder/ schoen verliezen in modder/vallen in modder festival gevoel na te bootsen
Diezelfde tekst over het vennetje (pingo) stond ook op funda toendertijd, ging toen ook googlen wat het was. Zo te zien zijn er meer pingo’s in twijzelerheide
Volgens mij worden in Nederland pingoruines (dus ronde kratertjes met water) gewoon pingo’s genoemd. Vrienden van me wonen in Friesland ook bij een “pingo” zwemvijvertje.
Die kaart is echt een crime om te lezen.
Lees. Jij. Dat. Door. Al. Die. Onnodige. Spaties. Ook. Altijd. Zo. Met. Zo’n. Stokkerige. Adem? Ik wel, echt irritant
Misschien zijn die muntjes wel kindvriendelijk maar lijkt me heeeeel irritant.
Ja ik lees dit zoals ik me nu voel met m’n hooikoorts
Klopt zo wordt dat idd genoemd, misschien niet helemaal correct. Maar is heel normaal om het residu = gat met water een pingo te noemen. In twijzelerheide en omgeving zijn er heel veel van.
Ik vind de huisjes nou niet dermate opgeknapt dat ze deze, in mijn ogen, hoge prijs kunnen vragen. Voor dat bedrag zit je ergens anders toch net wat beter dan op tweedehands ‘vintage’ meubels, die mij wat viezig aan zouden voelen en met een zwaar gedateerde badkamer.
Waarom zegt ‘iedereen’ ineens muy, wat heb ik gemist?
T wyldepad
Voor een standaard 6persoons Landal huisje betaal je in het hoogseizoen ook bijna 2K voor een week. Dan heb je wel iets meer ruimte en een zwembad op t park enzo, maar niet de sfeer + activiteiten van zo’n klein park
Reggie was er vlg mij ook niet
Ik vind het wel meevallen qua prijs, in ieder geval marktconform, ; ik was bijv afgelopen jaar naar een Centerparcs waar ik de huisjes echt heel gedateerd etc vond, betaalde we hetzelfde of meer. Vorig weekend particulier via Booking een vakantiehuis gehuurd & was ook ongeveer deze prijs.
In de tv serie noemden ze veel dingen ’ soooo echt muy dik dit!’
Ooooh haha ok bedankt voor de uitleg!
Alleen jammer dat er geen afleveringen van de tweede fase gaan komen! Of misschien gaat ze het weer vloggen? Ik ben wel benieuwd hoe ze de rest van het park gaan doen. En hoe snel zouden ze het weer doorverkopen?