Hoe spreek je het eigenlijk uit?
Als je ‘we’re the Wylde ones’ leest, dan maakt het sense dat je ‘we’re the waaild ones’ zegt. Maar ‘T Waailde Pad’ is dan wel weer een beetje gek.
Dus. Wil-duh? Of Waaild? Of Waailde? Wat willen ze?
Hoe spreek je het eigenlijk uit?
Als je ‘we’re the Wylde ones’ leest, dan maakt het sense dat je ‘we’re the waaild ones’ zegt. Maar ‘T Waailde Pad’ is dan wel weer een beetje gek.
Dus. Wil-duh? Of Waaild? Of Waailde? Wat willen ze?
Wat wyllen ze?
ja gemiste kans
Denk idd dat ze daar zelf ook niet echt over hebben nagedacht. Engels of NL aanhouden. Rachel was ook lyrisch over het plattegrondje maar ik vind dat zo een gekke tekening, 2D en 3D door elkaar
Volgens mij gebruiken ze het gewoon door elkaar. Dus We’re the Wylde ones op z’n Engels en ‘t Wylde pad op z’n Nederlands.
Munten?! De echte festival ervaring dat je op de laatste dag nog 50 euro aan munten koopt en dan thuis de helft ervan nog in je broekzakken vindt. Lekker cashen
Ik kon het programma niet kijken dus ben benieuwd naar dit verhaal, wat is hier voorgevallen?
Helemaal van de baan! Weet het niet meer precies maar 2 weken geleden kwam haar vader even aan het woord in het programma. Hij was plotseling vertrokken.
De strekking van het verhaal was dat het niet matchte. Er was veel chaos en hij zei iets van dat hij gewoon dingen op zijn manier deed en hun op die van hen.
Het is fries.
wat dan weer een combinatie van nederlands en engels is, dus wat dat betreft past dat taalgebruik door elkaar wel haha.
Zo letterlijk bedoelde ik het ook weer niet, maar fries is wel meer gerelateerd aan engels dan nederlands
Misschien moet dit wel naar impopulaire meningen maar ik ben door de serie Willem echt leuk gaan vinden. Hij is heel anders dan ik dacht.
En Martijn, die is eigenlijk precies het tegenovergestelde maar vind ik ook leuk.
En om het nog erger te maken vind ik Rachel best relatable soms .
Bijv met die palen op de hoeken van de veranda’s, lekker koppig en onredelijk “ik heb ze nooit gewild!” terwijl ze waarschijnlijk onmisbaar zijn voor de versteviging oid. Ik was ook zo tijdens onze verbouwing, volgens mij tot grote ergernis van de aannemer. Ben echt blij om te zien dat ik niet de enige ben.
Zo was het eerst wel. Wieljde, zoiets? Vraag me ook steeds echt af wat die mensen die al op dat park werkten van al die veranderingen vinden.
Wel sympathiek dat ze het personeel hebben overgenomen (hoewel dat voor hen ook wel makkelijk was natuurlijk)
Die arme man helemaal zijn appartement verkocht voor deze bevlieging. Hoe bizar ook heel zijn leven achterlaten en dan na 2 weken het ‘opgeven’ en vertrekken. Of hij heeft er héél slecht over nagedacht. Ik hoop echt dat het scripted was en dat hij niet bij zijn zus inwoont maar gewoon zijn huisje nog heeft. Het verbaasde me ook dat het drietal er zo vanuit ging dat deze man (van 70 jaar!) fulltime aanspreekpunt van het park zou worden? Ik zou dat echt nooit van hem vragen. Geniet lekker van z’n ouwe dag, schoffel wat in de tuin maar leg niet zo’n werkdruk op zijn schouders.
Volgens mij hebben ze dat ook niet per se van hem gevraagd, maar leek het hem heel leuk. Alleen als je er dan achter komt dat je kinderen compleet chaotische ongeorganiseerde wezens zijn en jij gewoon 's ochtends graag aan het werk gaat met een plan: tsja, dan kom je er gauw genoeg achter dat het niet gaat werken. Hoop wel dat ze nog goed contact hebben? Hij is niet met ruzie gegaan toch?
Oh ja! Ik deel jouw mening keer duizend.
Twijzelerheide zelf heeft naast een cafetaria en pizzeria geen andere eetgelegenheden. Het naburig dorp heeft een chinees, een cafetaria en een viszaak. Voor een goed restaurant kom je al snel in Dokkum of Burgum uit wat een kleine 15/20 minuten rijden is naar beide plaatsen. Ben benieuwd of ze inderdaad meer gaan bieden dan de snacks.
Ze bieden dat fresh foodie aan waar Martijn eigenaar van is. Gezonde kant en klaar maaltijden.
Maar voor de oplettende ondernemer kan dit wel een aardig idee zijn om in de buurt iets te starten of permanent foodtruck in de buurt.
ja, ik weet ook niet waarom ik dit nou weer moest lezen maar wat een leed heb ik mezelf aangedaan.
enne, hubiscis.
en die teksten op de site… elke keer duiken die ‘kleine wylderikken’ weer op, ik begon ze zo te haten he .
Ik zie helemaal voor me dat ik daar denk te gaan chillen en ik naast meerdere gezinnen met een ‘vrije, wij straffen niet, kinderen gillen hele park bij elkaar, wij volgen creatieve workshop’ opvoeding sta.