Mommybloggerstopic #7

Zo irritant dat soort opmerkingen, ze heeft er toch er afspraak over (gratis verf voor exposure) dus dat is toch een samenwerking :roll_eyes:

9 likes

Billierose lijkt me best een aardige meid maar zonder verhuizen heeft zij amper content.

14 likes

Kan ze haar eigen tip weer opvolgen: doe alles in dozen als je gaat verhuizen!

13 likes

Ik denk dat ze er beter van kan maken: Laat alles in de dozen zitten, voor het geval je weer gaat verhuizen.

Al snap ik het wel, je wilt niet in een huis wonen met allemaal gebreken en er geen zicht op reparatie is.

13 likes

Billie kan straks weer fijn “hoekjes” gaan stylen

1 like

Jaa zo’n heel huis laten verven kost echt wel een paar duizend euro. (ik verwacht rond de 5000) dat is toch lekker verdiend dan. Zou wat zijn als je daarbovenop NOG meer zou krijgen van ze.
Wellicht een instructie van het bedrijf om dit nog te noemen ook, zodat wij zogenaamd denken dat ze wel echt een eerlijke mening geeft, en niet lovend is omdat ze ervoor betaald wordt?

3 likes

Ze verven met Vestingh toch? Dat is me een partij duur. Jammer wel, want al het influencen heeft gewerkt en ik wil mijn huis nu ook mushroom schilderen.

2 likes

Ja volgens mij wel! Ik vond t verfwerk bij Elise ook heel mooi gedaan, mag ook wel door een heel leger aan vakmannen. Als ik zelf die dure verf op m’n muur zou sauzen, ziet het er nooooit zo uit :sweat_smile:

1 like

Ik vind dat ook zo irritant; je hebt voor duizenden euro’s gratis aan verf gekregen, noemt tig keer de namen en kleuren dan is het toch een samenwerking. Ook zo verbolgen zijn als mensen zeggen dat het een samenwerking is, alsof het normaal is dat je alles zomaar krijgt.

18 likes

Eigenlijk is alles waar een influencer over post vanuit een samenwerking.
En zo niet, en het is gewoon een gift van die bedrijven, dan wil ik mijn adres ook wel doorgeven? Zie of hoor je alleen niks meer van online.
Zowel spon als samenwerking is toch gewoon dat je het product ruilt tegen de exposure? Boeiend of ze verder wel of niet betaald krijgen daarvoor.

4 likes

Jaa en waarschijnlijk heeft ze ook nog eens zelf gemaild naar dat bedrijf (of haar management of weet ik het) zo van joow ik heb een nieuw huis en wij willen jullie verf. Dit en dit is mijn bereik en kunnen we dat voor elkaar fixen?

8 likes

Ja heel irritant, dat is toch gewoon een sponsor dan, doe e-ven nor-maal.

Ben wel een jaloerse zure kantoortrut overigens hoor! :raising_hand_woman:t2:

4 likes

Was in de comments (gaat over Elise neem ik aan?) ook al wat kritiek dat het alleen maar spons zijn en het luxe leven (sapjes, ijs bestellen etc)

2 likes

En wat te denken van; we willen nog even nieuwe kinderbedjes

6 likes

Ja dit :flushed: lekker duurzaam ook

1 like


omdat ze liever een groter contrast met de muur wil want ‘Dat vinden we mooier’.
Behalve dat overconsumptie is, verbaas ik me aan de energie die ze daar in wil steken. Weer bestellen, laten leveren, in elkaar steken, andere bedjes wegbrengen,


Fout voorbeeld, maar ik wilde dat ik ook zoveel energie had om zaken aan te pakken.

Elise haar vlog is wel mijn favoriet van de week. Ik heb ook de indruk dat Wouter minder aanwezig is, maar misschien ben ik toch een zekere tolerantie aan het inbouwen. :astonished:
Lijkt erop dat hij meer te doen heeft met het huis inorde brengen in vergelijking met vorig jaar. Toen zat hij heel veel thuis met de baby’s en niet kunnen werken door corona.

Mijn 2de favoriete vlogster is Josh V. Dus ik kijk graag naar vrouwen met het ogenschijnlijk perfecte leventje die ver van mijn leven staan.
Maar ik ben geen referentie want ik keek ook graag naar die van Annic. :zipper_mouth_face: Voor haar had ik wel minder sympathie en was meer irritainment, maar ik keek toch trouw.

9 likes

Ze vertelde ook even tussen neus en lippen door van; jaa we hadden op deze kamer deze kleur gekozen, maar ik vond hem toch niet mooi en nu schilderen ze de hele kamer opnieuw in een andere kleur, die past veeeel beter.
Hoe vaak zou zoiets voorkomen als je een schilder inhuurt en ff vraagt; he meneer doe toch maar ff helemaal opnieuw ik vind deze kleur niet zoveel :sparkles: warmte en energie :sparkles: uitstralen. :face_with_raised_eyebrow: Dan heb je toch gewoon pech of moet je ff 400 euro extra neertellen.
(jaloers hier)
@stervis Opzich is dat ook hun werk, dus die energie hebben ze waarschijnlijk over omdat ze verder niet veel te doen hebben? :slight_smile:

6 likes

Haha Elise en Josh volg ik ook graag (en keek ook altijd naar Annic) Het staat allemaal zover van me af en daardoor is het wel interessant ofzo.

Josh: ik stel even een team samen om mijn huis in te richten.

3 likes

Ik vond mijn ‘schoonmaak-team’ kan weer komen ook een toppertje.
Er komt niet gewoon 1 schoonmaker (op dinsdag, geloof ik), maar minstens 2.

2 likes

Bij influenzers zou ik er sowieso van uitgaan dat alles altijd gesponsord is - of het nou is “opgestuurd gekregen” of “een lekkere korting!” of “een betaalde samenwerking”

Want als het een keer niet zo is dan maken ze er áltijd een heel punt van dat het “geen spon hoor! Gewoon zelf betaald!!1!” is. :joy:

7 likes