Mommybloggerstopic #7

Ja wat is dit voor soap joh?

Ik had indertijd wel e.e.a. meegekregen rondom Studio N toen marketing vrouw hier nog op het forum zat. Dat zwarte pieten verhaal en later dat ze al die namakers zat te bashen op instagram. Nu begrijp ik dat ze zelf loopt ‘ na te maken’?

2 likes

Oh én uit haar shop! Vind dat evht goed nieuws want het was schaamteloos gekopieerd van een 2vrouws shop.

4 likes

Wie is Lois?

1 like

Lois kruideniers

3 likes

Ja, van facade apt. Echt een exacte kopie gewoon.

1 like

Lois heeft er wat van gezegd in stories. Dat studio noos die tassen had gekopieerd. En blijkbaar zegt die vrouw van studio noos dat ze net uit de afkickkliniek komt om te bashen of zoiets.

1 like

Lois heeft blijkbaar de eigenaresse van Noos openbaar gewezen op namaak ( nadat Noos al eerder in opspraak is geweest) en nu zit die eigenaresse van Noos blijkbaar op haar privé insta te verkondingen dat Lois net uit een afkick kliniek komt.

Edit; oh dubbel

1 like

Overigens hebben er meer aandacht aan besteed zoals marketingvrouw ook.

35 likes

Demoedervannoos, maar privé

Gewoon een beetje een beeld dat je hebt bij een insta mom die Marie Claire heet.

11 likes

Heh?

1 like

100 punten voor haar hoe ze schrijft over in een afkickkliniek zitten en werken aan herstel. Hoe trots ze dan was geweest i.p.v. dat het iets zou zijn wat ze zou verzwijgen en waar zij zich voor zou (moeten) schamen. You go girl!

52 likes

Oh ik dacht idd die Studio Noos dame

Tien van Wil heeft ook echt altijd gezeik met online zetten van video’s, zo vaak te laat

5 likes

En dat terwijl er zoveel planners te koop zijn van alle insta vrindinnen.

13 likes

Ekte businesswoman toch :joy:

4 likes

Komt natuurlijk omdat ze het zooooooooooo druk heeft… zakenvrouw :roll_eyes:

Edit: Nou volgens mij staat ie nu online… ik zie een achterlijke titel…‘je vulva laseren, ja of nee’ :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: en een nóg stommere begin foto. (Kan ff niet op de naam van zo’n start foto komen). Wat een mens…:confounded: wat een woord ook…vulva :crazy_face:

1 like

Ga je lekker? En vulva is gewoon het grotemensenwoord voor je onderkantje.

53 likes

Tien is nu eenmaal gewoon

9 likes

Nou een gebruikelijker woord is gewoon vagina. En ja ik ging prima.