Mommybloggerstopic #7

Meestal zetten ze dat er dan toch bij? Zo van ‘Philippa Olivia’ en we noemen haar Pippa?

Ja, maar misschien willen ze gewoon dat ze Philippa heet, als Philippa bekend staat bij jan en alleman (vermoed ik zo hoor, aangezie ze het zo deelt met de wereld…) en noemen ze haar thuis onderling Pippa. Een afkorting is niet meteen je roepnaam die iedereen maar hoeft te gebruiken.

Ben heel blij voor ze en hoop dat alles goed gaat. Moet fijn zijn dat die hitte nu voorbij is zeg.

3 likes

Ja, zo deden mijn ouders dat wel op mijn geboortekaartje. Ben wel benieuwd of ze Pippa als roepnaam gaan gebruiken of meer als koosnaampje

2 likes

Een been amputeren scheelt je zo ook een kilo of 4! :thumbsup:

26 likes

Klinkt idd ook als een top quick fix :raised_hands:t3:

7 likes

4 maar? Dat valt best tegen.

5 likes

Zo schattig die vader van Annemerel met z’n ‘eerste opa-loop’

12 likes

Ken ook een kind dat Juul genoemd wordt en officieel Julia heet. Charlotte - roepaam Lotte ken ik ook

1 like

Die mesh tassen zijn nu ook van insta af weer zie ik.

2 likes

Ja wat is dit voor soap joh?

Ik had indertijd wel e.e.a. meegekregen rondom Studio N toen marketing vrouw hier nog op het forum zat. Dat zwarte pieten verhaal en later dat ze al die namakers zat te bashen op instagram. Nu begrijp ik dat ze zelf loopt ‘ na te maken’?

2 likes

Oh én uit haar shop! Vind dat evht goed nieuws want het was schaamteloos gekopieerd van een 2vrouws shop.

4 likes

Wie is Lois?

1 like

Lois kruideniers

3 likes

Ja, van facade apt. Echt een exacte kopie gewoon.

1 like

Lois heeft er wat van gezegd in stories. Dat studio noos die tassen had gekopieerd. En blijkbaar zegt die vrouw van studio noos dat ze net uit de afkickkliniek komt om te bashen of zoiets.

1 like

Lois heeft blijkbaar de eigenaresse van Noos openbaar gewezen op namaak ( nadat Noos al eerder in opspraak is geweest) en nu zit die eigenaresse van Noos blijkbaar op haar privé insta te verkondingen dat Lois net uit een afkick kliniek komt.

Edit; oh dubbel

1 like

Overigens hebben er meer aandacht aan besteed zoals marketingvrouw ook.

35 likes

Demoedervannoos, maar privé

Gewoon een beetje een beeld dat je hebt bij een insta mom die Marie Claire heet.

11 likes

Heh?

1 like