Mommybloggerstopic #7

Maar de vulva is toch het hele geheel, met de vagina als onderdeel :face_with_monocle:? En de schaamlippen dan ook als onderdeel van de Vulva? Of niet :crazy_face:

5 likes

Ja, en de clitoris is ook onderdeel van de vulva. Het hele buiten gebied. Dus vulvahaar laseren klopt dan ook niet echt, of je moet ook haar op je clitoris hebben.

4 likes

Welnee ik heb echt geen idee :joy:, wist tot het hier besproken werd niet eens dat Vulva en vagina niet hetzelfde zijn haha.
Maar dit dacht ik nav het plaatje

Edit; of eigenlijk is Vulva dus wel vagina, maar vagina niet Vulva :face_with_monocle:

4 likes

Overal, je bent zeker niet de enige. Wel het meeste op mijn schaambeen, maar verder naar beneden stopt dat zeker niet.

2 likes

Nee joh, is heel gebruikelijk! Misschien een leuk instagram account om eens doorheen te scrollen:
https://www.instagram.com/the.vulva.gallery/

Zij tekent foto’s van vulva’s na in schattige tekeningen. Heel divers! Ik heb er ook een tasje van.

15 likes

Ik heb mijn dochter net geleerd dat ze geen piemel heeft maar een vagina. Leer nu net dat ze vulva moet zeggen…

Nah ik laat het zo.

3 likes

Of je leert het meteen goed aan! Dat ze een vulva heeft waarvan de vagina onderdeel is. Kinderbrein is flexibel joh

34 likes

Ik zeg net dat ik het al heb aangeleerd, wat heb ik hieraan :face_with_raised_eyebrow:

Oh oeps dan is het te laat idd. Een kind kan niks nieuws meer leren!!

65 likes

Je zegt toch dat je haar hebt geleerd dat ze een vagina heeft en dat je niet het woord vulva wilt aanleren met “nah ik laat het zo”

7 likes

Wat een irritante post zeg

10 likes

Jij kunt jezelf dat ook afvragen. Laat mij gewoon even lekker met rust.

1 like

Jeetje wat onaardig. Is dat nou echt nodig? Ik krijg het idee dat sommige mensen hier zitten om ruzie te zoeken! Dat kan toch nooit de bedoeling zijn? Ik dacht dat de forum afspraken waren dat we aardig en gezellig gingen zijn.

3 likes

Zijn alle viva forummers hier beland of wat is er gaande?

91 likes

Smullen dit. Waar je je al niet druk om kan maken.
Een grap maken over zand in je vagina is nu denk ik al helemaal ongepast zeker?

20 likes

Mijn hemel. Vagina, vulva… Alles beter dan poenie (edit: foutje bedankt), musje, flamoes of wat voor een idioot woord dan ook. :thinking:

2 likes

Foef

3 likes

Zou anatomisch gezien tenminste wel correct zijn

25 likes

Kruuthoorn zei mn oma

5 likes

Ik las kuthoorn

9 likes