En sfeerlichtjes he, vergeet het sfeerlicht niet.
Mij leek het dus in eerste instantie echt heel leuk om naar dat park te gaan. Moet echt weer vaker meelezen om een beetje met beiden beentjes op de grond te blijven.
Zo enorm volgeboekt dat we nog ruimte hebben voor zes mensen die tegen 25% korting bij ons verblijven. Klinkt als nonsense
Is goed voor de weerstand
Denk dat het vooral wat zegt over de (beoogde) doelgroep
Ja of van die bed spreien die je in hotels ziet
Voor elk wat Wylds, lees ik net.
Nou ja ik was sowieso al genezen toen ik de post over badkamers van @Neroli las.
Ik heb vanaf het begin echt al mega Fyre festival vibes bij dit Wylde pad gebeuren. Zo gehypet, al een miljoen samenwerkingen en alles voor de looks. En dan geef je je zuurverdiende geld uit en verwacht je in een soort boho chic parel universum de hele dag cappuccino’s en açaí bowls te eten en dan krijg je dit ofzo
Edit; ik bedoel natuurlijk natuurlijk niet de hele oplichterskant aan dat verhaald maar meer de insta vs reality haha
@quarterlife ik wil ook weer kijken!
Never forget de toewijding van die ene medewerker (Evian guy)
Nee haha
Ook Kelly is op vakantie met haar leerplichtige kids🙈. Ze had hier gisteren een story over geplaatst. Deze is nu weg trouwens…
Waren ze geen weekendje weg ? Dat zag ik namelijk op insta
Nee volgens mij niet want ze had gisteren een story dat ze ergens heen zou gaan en later een filmpje dat ze in centerparcs is met een vriendin en de kids. Sjenkie had vandaag ook stories geplaatst dat hij alleen thuis is.
Haha hier hetzelfde. Na die volgende story dat dr intuïtie vertelde dat ze u moest gaan sporten was ik wel weer klaar.
Ik doe ook altijd ‘push ups’ op die manier, want ik kan t niet. Dit is toch geen fatsoenlijke push up
Dit slaat ook nergens op. Dat heeft nog niks met kamperen te maken dan. Ik zeg niet dat het niet leuk kan zijn ofzo maar in een huisje met airco en vaatwasser zitten en zeggen dat je kampeert is gewoon onzin
Ze zegt toch ook glamping?
Ja heeft gewoon echt 0 zin zo. Het is meer planken dan dat ze haar borst traint zo. Wallllllgelijk
Maar vind slechte squats erger
Het moet van haar PT lees ik nu in de stories 🥲
Heeft ze nu die PT die Mascha ooit ook had, haar vorm was ook niet om aan te zien
Dit is wel dezelfde PT die ook een appel dag voorschreef dus waarom zijn we eigenlijk verbaasd dat dit een voorgeschreven oefening is