Ik vind het ook bizar maar ergens ook niet echt verrassend. Jarenlang is geaccepteerd dat dit normaal is. Ik kan mij goed voorstellen dat de helft niet doorheeft hoe creepy dit klinkt. Ik denk serieus dat er wetgeving moet komen hierover net als dat bij kindacteurs etc. gedaan wordt. Het ligt echt bij de ouders. Je hoeft je kinderen niet te vloggen. Zoek een ander verdienmodel zonder je kinderen hun privacy te verkopen.
Elise en Wouter zijn alweer in een hotel Voor m’n gevoel net terug van Mallorca
15 % van de Nederlanders heeft een iq lager dan 85 (vanaf dan is het al zwakbegaafd) wil niet zeggen dat dit perse die mensen zijn, maar zou mijn kinderen iig niet zo vol op het internet zetteb
Huh? Ik snap totaal niet het verband wat je nu probeert aan te halen.
Volgens mij probeert ze een verband te trekken tussen mensen die fanpaginas aanmaken voor kinderen van influencers en iq.
Snap het verband overigens wel, maar van creators van alle hysterische fanpaginas denk ik dat ze niet zo snugger zijn (of zelf nog kinderen)
Ps. Bestaat dit echt?? Welk kind heeft dit dan?
Hoe kom je eigenlijk zo oranje? Dat is geen zonnebank toch? Verkeerde zelfbruiner?
Wat bizar eigenlijk dat Elise risicogroep is voor Corona en dat ze zich dan zo vaak niet aan de maatregelen heeft gehouden, realiseer me nu pas dat ze door haar astma natuurlijk meer risico liep
Wat Rachel als fitness influencer hier dan ook weer mee te maken heeft
Missch zijn de foto 's al langer geleden gemaakt?
Nee het ging over de mensen die de fan pagina’s van kinderen aanmaken, wat ik nog al raar vind.
Het komt denk ik ook door de Hollandse lucht bovenin, als de foto was gemaakt op een mooie zomerdag was die felblauw geweest en was het al wat meer zomers/Ibiza, maar nu is het inderdaad meer Landal style
Bedoel je de trui steler of het webshop krullen meisje dat ik haat
Dat is het toch ook? Een slecht onderhouden park dat is aangekleed met alles wat momenteel trendy is, blijft een slecht onderhouden park.
Zijn die kinderen TOCH nog anoniem!
Ik vraag me af hoe de badkamers zijn. Die hebben ze niet opgeknapt en ook bijna geen foto’s van.
Wat zou je moeten betalen als je wylde kroost zo’n theepot laat vallen?
Goed punt, dan weet je dat die echt nog lelijk zijn anders had ze er 47 foto’s van genomen: “Ibiza chique”, “Hamam zen”
Volgens mij kun je met 1 waxine lichtje heel dat park opblazen.