Heel goed ja! Ik vind haar zo heerlijk nuchter en on point altijd met dit soort dingen. Heerlijk verfrissend
Zo jammer dat niet meer influencers zich uitspreken. Je hoort alleen maar die domme wappies.
Ik vind dat Mascha er ook heel goed in staat, gewoon even tussendoor heel relaxed laten weten dat ze zich zeker laat vaccineren en dat ze geen zin heet in commentaar van anti-vaders. âEn weer over tot de orde van de dag.â
OK, toch nog even op de Wylde trein:
Als het mooiste van 't Park de wasruimte is zo wyld, incl brand name dropping.
Ik vind Olga (van dat account) trouwens wel erg leuk! Is nu ook een caravan aan 't pimpen.
Kan de ongelijkheid van die bordjes niet aan. Doet pijn aan mân ogen.
Wat is hier mooi aan?
Is âwyldâ
Haha dit, ik vind het er niet uit zien eerlijk gezegd. Die posters/platen op de muren, dat tekst-ding, dat geel met die andere muren, dat klassieke rieten bankje in combinatie met dat industriële/moderne kastje en die metalen wasmachines. Eigenlijk vind ik alles lelijk. Maar ik ben dan ook allesbehalve wyld.
Dat hele âWylde padâ is 1 grote flop als je het mij vraagt.
En dan is er in de omgeving daar ook nog geen ruk te doen of te zien.
Het park leunt zo erg op de aankleding. Maar je kunt wel een mooie theepot neerzetten, maar als ik vervolgens mân nek breek over die ongelijke traptreden heb ik er alsnog niets aanâŠ
Juist fijn idd, dat je niet zo hoeft te bukken.
Maar ik denk dat die verhoging best wel diep is? Dus dat je helemaal naar voren moet leunen om je spullen in de wasmachine te doen. Om vervolgens op die verhoging te staan voor je wasmiddel. Of zie ik het dan verkeerd?
Maar dat doet er allemaal niet toe! Waar het om gaat is dat er rotan prullaria staan want sfeer
Ik denk ook niet dat bezoekers komen voor de omgeving maar meer om zoveel mogelijk social content te maken
Wassen hoeft al helemaal niet want je draagt toch niet 2 keer het zelfde, stel je voor dat mensen op instagram denken dat je maar 3 outfits hebt.
Ik keek net een instastory van teske maar wat spreekt zij woorden vreemd uit, heel gekunsteld.
Heb even een vlog aangezet maar zo praat ze altijd⊠hmm ik hou het wel bij fotos kijken
Geen idee, ben er niet geweest. Zo kun je van alles speculeren maar je weet t niet. Lekker belangrijk ook.
Omg Inge Marieke gaat hetzelfde doen als Annic en dat andere merk (ben de naam ff kwijt. Grip?) met achterlijke bloedtesten. Zij doet t dan niet voor vruchtbaarheid maar ws vitamines etc. Om een passend voedingsplan te maken voor meer energie en om af te vallen.
Walgelijk dat dit gewoon kanâŠ
Mathilde Beverloo volg ik zo nu en dan op insta. Haar man heeft acute leukemie en ligt in het ziekenhuis. En zij volgt en steunt onze Isa. Ik kan dat echt niet begrijpen. Ik moest gelijk aan het berichtje van Janne denken. Bizar dat iemand in de wetenschap vertrouwt voor het een en voor het ander totaal nietâŠ