Haha wat grappig, hier ook heel onvoorspelbaar idd… ingewikkeld wel he, dat er twee kanten aanzitten. Maar dat geldt natuurlijk ook voor wél juist die structuur hebben…
Overigens heb ik doorzettingsvermogen wel (impliciet) meegekregen, mijn ouders hadden/hebben allebei wel echt een carrière waar ze voor gingen, maar een huishouden runnen was gewoon echt niet hun ding… dus het was wel altijd een beetje slordig thuis en idd dus weinig regels. Nu ik erover nadenk maakte het ze ook gewoon niet zoveel uit wat anderen vonden, denk ik. Ze deden het gewoon op hun manier, best inspirerend eigenlijk. Heb ik zelf meer last van (vergelijken met anderen/me aantrekken wat anderen denken).
Mijn eigen ervaring als ouder is trouwens wel dat wij bij ons 2e kind icm coronatijd wat meer structuur ontwikkelden… eten aan tafel is hier al een tijd echt vaste prik en inmiddels proberen we ook wel voor we naar bed gaan het huis enigszins opgeruimd te hebben en wat standaard boodschappen in huis te blijven. Maar het is nog steeds absoluut geen automatisme…