Omg, ben jij Rosanne?!?!
Die highlight ābad linkjeā⦠mijn ogen doen pijn door die spatie. Of nja ik weet niet wat ze bedoelt
Die hoopt dat ze samen met Jor nog een baby kan maken die ze met gekke filters op insta kan zetten
Nu herinner ik mij die keer dat Kelly Caresse dat bij mij probeerde. Kost je wat uren van de dag, maar het werkt wel (helaas).
Die kelly , of deze meid!?
Heeeel erg triest idd
Nee dan zou ze wel Bumba aanzetten.
Ging naar haar Insta om dit te zien maar het is al weg Heb in plaats daarvan nu wel gezien hoe ze staat voor de camera staat te squatten in de badkamer om te laten zien dat er heel groot HAPPY op haar bil staat. Ja. Nou. Super hey.
Hahah ik dacht even dat je bedoelde dat ze een tattoo met happy op haar bil heeft.
Ja die zijn niet bestaand gewoon
Maik wordt ook weer even half naakt in de stories gezet voor Zwitsal spon. Kan hier zo slecht tegen, die kinderen zijn amper of onherkenbaar in beeld maar als Zwitsal aan de beurt is ineens vol herkenbaar in beeld
Ik dacht al dat het aan mij lag, waarom daar??
Please doe hahaha
Hee mocht zij ook een steentje willen bijdragen kan ze om te beginnen goddomme het beton uit haar tuin halen
Lof jouw passie hiervoor.
Grappig deze comment onder de nieuwe bakvideo van wilentien.
Ik ervaar namelijk altijd exact het tegenovergestelde
Ik denk ook altijd even aan het forum en de haat op Martines tuin als ik tuinen aangelegd zie worden. En dat zie ik nu heel vaak want nieuwbouw wijk hahaha.
In de nieuwe nieuwbouw wijk is alles betegeld⦠Treurig!
Ja echt vreselijk vind ik dit vaak om te zien Energieneutraal blalal maar dan wel zoveel mogelijk tegels & zo min mogelijk groen in de vinexwijk.