De kleur groen mag wel, als het maar ‘lekker onderhoudsvrij’ van plastic is.
Nieuwbouw hier maar wij hebben gewoon gras, borders, een voortuin vol groen - als enige van het blok dat wel - boompjes en een klimop schutting.
(Oké en wat tegels voor een terras)
Wij ook als enige ban het blok… de rest heeft grind en planten in potten op hun keramische tegels.
Wij hebben alleen al een blok gras omdat het gewoon goedkoop is , en lekker voor de kinderen om te spelen…
De buren maken altijd grapjes over wanneer we weer grasmaaien omdat het dan zo lekker ruikt… We zijn de enige met écht gras in ons rijtje
Groetjes vanuit mijn groene nieuwbouw tuin.
Ja hahaha, zo erg eigenlijk he.
En alle katten komen ook bij ons chillen - helaas. Want in die grintbakken liggen ze minder lekkker dan zo’n zand of gras border
Ben beland bij papa sjenkie, zo treurig als dit je werk is
https://www.instagram.com/reel/CPqrJgop2Uh/?utm_medium=copy_link
Huilon, dikke cringe, nee eigenlijk geen woorden voor. #humor er ook bij
Wel blij dat er geen kinderarbeid in zit
Pff de Bellinga’s weer hoor… Op vakantie met een 10 dagen oude baby. Zullen waarschijnlijk weer geen nee hebben kunnen zeggen tegen een gesponde vakantie en zich dan ook nog letterlijk afvragen of ze wel of niet zullen gaan zwemmen met de baby. Voor nu was het nog een voorzichtige nee, maar goed ze doen wel gekkere dingen…
Evie van TiVie is bevallen van hun tweede zoontje Charlie.
Past leuk bij elkaar Jimmy en Charlie!
Huhh? Ik heb nu echt een mega error; heeft hij nou een Feetje pyama aan? Die zijn er voor volwassenen?
Verder: wauw. Echt wauw.
Deze mensen… Ik wil met mijn kids graag naar de Club van Sinterklaas maar ik weiger om de aanwezigheid van deze familie in die show te sponsoren
Domme filmpjes.
En ze zijn wel op vakantie. Ik vind het vreemd dat je al met zo’n klein baby’tje op pad gaat. Waarom niet eerst lekker thuis genieten van de nieuwe situatie.
gesponsord:money_mouth_face:
Club van Sinterklaas is echt een instant flashback naar mijn jeugd met coole piet Diëgo.
Eyo, wat doe je nou? Die pepernoten zijn niet van jou! Had dat nou niet gedaan, de club van Sinterklaas komt eraan!!
Natuurlijk als ze er maar niet voor hoeven te betalen.
Paniek in de confettifabriek!!!
Alles zo snel weer dingen doen na een bevalling. Ik denk dat ze nog een flinke terugval gaat krijgen. Zo’n baby’tje heeft rust, reinheid en regelmaat nodig. Of hoeft dat tegenwoordig niet meer. Als ik hun was was ik lekker in mijn eigen bubbel gebleven. Alles moet wijken voor de likes. Belachelijk!!