Mommybloggerstopic #7

En wat een geld krijgt ze daar voor zeg. Kan ze wel lekker van leven haha

2 likes

Welke Isa is dit eigenlijk?

2 likes

Kriens (greens op insta)

2 likes

Haha ja pfoe, dan denkt het woord welzijnswappie inderdaad goed de lading :sweat_smile:

Haha ik vind die Isa ergens best iets hebben.
Misschien vind ik het ook gewoon wel verfrissend, zo’n insta account met enorm veel volgers maar zonder uitgebaat kind en spon.
En ik mag gewoon al maanden haar stories kijken zonder dat ik haar volg en ik ben vast niet de enige :joy:

Overigens gaat ze denk ik uit elkaar? Of latten. Ze zoekt in ieder geval huurruimte voor haarzelf en haar kind.

1 like

Ze is al een tijdje uit elkaar

Is Jorn Luka haar ex?

Nee

1 like

Hahah nee een van haar beste vrienden. Ze heeft wel eens stories met haar expartner gemaakt maar dat is echt heel lang geleden.

Op haar kanaal is ook een video van hen samen @Pininhetweb

Thanks :wink:ik heb die ex dus idd ooit op haar stories gezien en vond hem geloof ik wel leuk maar een tikje sloom ofzo. Ik had het idee dat ie op Jorn Luka leek maar het is te lang geleden.
Ben nu wel benieuwd of haar wappiezijn reden van de breuk is.

Dit zie ik ook ineens overal voorbijkomen :sob:maar dat is dus niet haar man.

1 like

Aah ok, dan heb ik me vergist. Wie is horn Luca eigenlijk? Die naam komt me ook bekend voor

Horn :joy::joy:hij is dus een vriend van Isa met ik geloof dezelfde ideeën (ga nu even op zijn account kijken). Echt heerlijke irritainment dit.

1 like

Hahahaha love autocorrect!

Ik wilde voor mn werk meedoen aan een tof programma, maar Jorn Luka is een van de sprekers en wat ik van he zie is mij iets te wappie en dat gedachtengoed wil ik niet sponoren :grimacing: of valt ie wel mee?

1 like

Nee hij valt niet mee.

13 likes

Krijg haar echt niet gevonden, lijkt wel of ik geblokkeerd ben. Maar kende haar niet eens

2 likes

https://instagram.com/isagreens?utm_medium=copy_link

2 likes

Hù bah ik zie dat een van m’n beste vriendinnen haar volgt. Ze had een afspraak voor een prik maar heeft ‘m last minute toch afgezegd ivm kinderwens. “Voelt niet goed” Nu begrijp ik waarom als je al die wappies volgt. Is echt niet tegenop te lullen als weldenkend mens die liever gelooft in de wetenschap en gezond verstand. Nu gaat ze niet op feestjes (verjaardag) komen omdat zij dan niet is gevaccineerd, ik vind dat echt de wereld andersom.

7 likes

Hoeveel vraagt ze ervoor dan?

Moet toegeven dat ik het ook een heel tof huis vind. In het begin toen ik haar eens googelde kwam ik op deze pagina, ze is er dus mee op tv geweest:

(gekocht voor een ton)

edit: ff m’n spelfout verbeterd

3 likes