Mommybloggerstopic #7

https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-88848080-louwerslootstraat-148/

6 ton. Prachtig huis inderdaad, behalve dan die betontegels in de tuin misschien.

(De link staat in haar instastory)

Edit; haha deze overview van tuinen. Gelukkig wel wat bomen er tussen maar verder allemaal onderhoudsarme paleistuinen hoor 🥲

5 likes

Ja dat staat ook in deze omschrijving. Ik heb niet alles gelezen, maar wel dat ze eigenlijk een paar muren en fundering hebben gekocht destijds en de rest zelf moesten doen.
Ik heb geen idee hoe handig deze mensen zijn, maar denk dat er nog wel minimaal een ton geïnvesteerd is.

Ja daar heb je gelijk in, geloof meteen dat ze er behoorlijk wat geld in heeft moeten steken (blijkt ook wel uit dat filmpje). Alleen die ton noemen is idd een beetje misleidend!

1 like

wow best een leuk mens in dit filmpje

4 likes

Geinig, wat veel media aandacht destijds. Ze stond ook in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl/cultuur-media/de-muren-zaten-onder-de-graffiti-en-overal-lagen-muizenkeutels~bc79f788/

Gaat dat toevallig, of geef je jezelf op?

Vind het huis heel mooi geworden. Zo minimalistisch (“Scandinavisch”) en goed doordacht vanuit haar wensen

Ze zegt ook dat haar geld op een gegeven moment op was, dus denk wel aardige eigen investering

3 likes

Ik vind dat huis het enige leuke aan haar :sweat_smile:

7 likes

Wat een geld! Wel tof verbouwd, maar zo veel geld 🥲, ik schrik van de prijs per m2. Al krijgt ze het vast verkocht, good for her.

Ik ben het heel erg oneens met wat ze allemaal zegt over corona e.d., maar ik vind haar los daarvan eigenlijk sowieso best leuk overkomen.

2 likes

Ja dat heb ik dus ook als ik net op haar Instagram kijk haha. Ze komt ook wel intelligent over als ze praat. Maar die ideeën rondom Corona en complotten en the Great Reset (?), echt whyyyy

2 likes

Ik was niet overtuigd totdat ik die soort van hangmat situatie zag, zooo leuk. Ik wil daar echt chillen met een boek!

Ja iemand enig idee wat die hele Great Reset eigenlijk is?

The Great Reset is een plan van wereldleiders om na corona de wereldeconomie op een duurzame manier op te bouwen ipv kapitalisme ten top. Wappies grijpen dit aan om te zeggen dat corona expres gemaakt is etc. om dat plan sneller uit te voeren + op een manier die de elite graag wenst om zo hun grote gemene “ik neem de wereld over muhahaha” plan in werking te stellen.

3 likes

Raise your hand als the great reset je een goed idee lijkt​:raised_hand::joy:

22 likes

Dan zouden zij daar toch juist blij mee moeten zijn dat we dan op een duurzame manier verder gaan? Ik zie alleen niet zo waarom er dan eerst virus ellende moet zijn maar dat ligt aan mij, ik denk namelijk niet zelf na, zo ben ik :woman_shrugging:t3:.

Dit is mijn droom, waarom doen die wappies alsof dat iets slechts is

14 likes

Omdat toen ineens corona de halve wereldbevolking uitmoordde, dat is ook handig hé? Ineeeens een stuk minder overbevolking.

Maarja we hebben over dezelfde club als de mensen die geloven dat de overstromingen in Limburg, België en Duitsland expres zijn veroorzaakt door de overheid om de aandacht van het coronabeleid af te halen🤦🏼‍♀️

5 likes

Ja waar is dat water van de Zuiderzee anders naartoe!? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik had die theorie nog niet gehoord overigens!

2 likes

Heb zelfs deze complotten gelezen over Peter R. Echt te triest voor woorden :disappointed:.

En dan is het vaak “ik zeg niet dat het zo is MAAR…” nee gewoon niks meer zeggen ook. Beter.

Omdat ze niet meer belasting willen betalen :sweat_smile:

Oh. Mijn. God.
Wat bezielt die mensen.

2 likes