Mommybloggerstopic #7

Ik wou zeggen “joh ze hebben al eerder 3 baby’s gehad die weten echt wel wat het beste is voor hun eigen kind”, maar even vergeten dat dit de mensen zijn die hun kroost uitbuiten op het internet voor geld 🥲

13 likes

Ik dacht jonger dan 3 maanden? Of hebben ze dat aangepast?
Maar ja een baby’tje van 10 dagen in een zwembad?? Waarom zou je dat willen.

4 likes

Ja precies, voordat alle toch al onzeker gemaakte moeders denken dat ze hun kind mishandelen omdat ze met 3 maanden zijn gaan zwemmen. Gelukkig!

3 likes

Hm denk dat ik mijn zwempakje maat 56 kan weggooien ben ik bang :joy::sob: thanks @anon50301661

12 likes

Impliceer je nu dat jij verse lucht inademt?? Ik adem alleen tweedehands lucht van mijn kind in.

6 likes

Ik voel me heel oud nu, dit was zó na mijn tijd :flushed:

1 like

Mijn cb arts zei zelfs echt dat het beter is om niet te doen in het eerste jaar (ze was wat ‘ouderwets’ wel) ook ivm de oortjes dat ze daar last van kunnen krijgen ofzo. Door corona is het er bij ons pas een maand geleden pas van gekomen (toen was ze 21 maanden). :sweat_smile:

3 likes

Haha, hoort niet in dit topic, maar ik ben ook begin november uitgerekend en heb iedereen al gezegd dat ze op ons niet hoeven te rekenen met Sinterklaas en kerst. ZO FIJN :rofl:

10 likes

Haha jezus dat ze überhaupt al over Sinterklaas nadenkt in fucking juli :rofl:

15 likes

Ik ben uitgerekend in oktober en (denk) juist heel veel zin te hebben om weer sinterklaas te vieren. Misschien denk ik er dan anders over… maar heb wel echt nu al zin in de feestdagen.

2 likes

nog maar een paar weken geduld

5 likes

Ik ben 8/1 uitgerekend en heb tot op heden een vol huis op 31/12 en geen idee of ik daar zin in heb. We’ll see.

On topic: ik denk dat iemand die zo zijn kinderen meeneemt in het online wereldje wel gewend is hier veel commentaar op te krijgen. En al vind ik er zelf ook iets van zou ik zeggen: you do you.

3 likes

Goed nieuws!

@Karl_Lagerfeld je zou naar zo’n baby spa /float kunnen gaan, dat bieden ze al eerder aan geloof ik.

6 likes

Weet iemand waarom Kelly Caresse haar man weer een baan heeft? Ben benieuwd of het laten zien van de gezichten van hun kids toch niet voor genoeg views zorgden

1 like

Sarah Rebecca had een verbouwing in hun appartement en nu is ze blij dat haar privacy terug is en staat weer te dansen in de kamer.

Wat ze vervolgens weer op IG stories zet, want privacy toch?

?? :crazy_face:

26 likes

Haha typisch is dat he. Alsof mensen achter een beeldscherm geen mensen meer zijn maar poppetjes

Ik vind die stories trouwens zo mega cringe om te zien, kan er haast niet naar kijken

4 likes

Thanks. Can’t unsee now.

2 likes

Beste antwoord ooit. Misschien moeten we ook maar gewoon echt naar ibiza gaan en dan niet zwemmen maar flaneren

1 like

Hahahah ik zie dit nu echt voor me.

Wie maakt in een Photoshop een afbeelding? :rofl:

1 like

Ik heb dit besproken met ons CB+huisarts, want mijn zwembad doet babyzwemmen vanaf 8 weken. Was geen enkel probleem! Tijdens de zwemles zelf mogen de kleintjes, als ze verkouden zijn, niet onder water.

Ik kan het je van harte aanraden! Het is zó leuk om met je kleintje en een groep mama’s te zwemmen. Het duurt vaak maar kort (bij ons 30min per les) en het is zo lekker in het water. En ja, A zit gewoon in een maatje 56 qua badpakje/zwembroekje :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes